محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

خرید کتاب سیمای زنی در میان جمع

موجود

خرید اینترنتی کتاب با تخفیف : رمان سیمای زنی در میان جمع اثر هاینریش بل و ترجمه مرتضی کلانتریان است . این کتاب در سال 1972 برنده جایزه ادبی نوبل شد و جزو یکی از پرفروش ترین رمان های آلمانی است . برای خرید کتاب سیمای زنی در میان جمع همین حالا اقدام کنید .

تعداد
%3
قیمت:
185000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
179450 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

«سیمای زنی در میان جمع» شاهکار کارنامه‌ی هانریش بل با ترجمه مرتضی کلانتریان به فارسی در آمده است. هانریش بل، دومین نویسنده آلمانی است که موفق به کسب جایزه نوبل شده است. او را یکی از مهم‌ترین چهره‌های ادبی آلمان به شمار می‌آورند. دوران کودکی‌اش مصادف با یکی از بدترین دوره‌های اقتصادی و سیاسی در جامعه آلمان بود. در بزرگسالی به ناچار مجبور به شرکت در جنگ شد، جنگی که هر لحظه تنفرش از آن بیشتر می‌شد.

او چهره برجسته‌ی نویسندگان پس از جنگ جهانی دوم است، کسی که خود تجربیاتی عمیق و دست ِاول از جنگ دارد و نفرتی عمیق از آن در اعماق وجودش ریشه دوانده است. جنگ جهانی دوم همان گونه که آلمان را از لحاظ سیاسی و اقتصادی و اجتماعی نابود کرد، فرهنگ و هنر و ادبیات آن را نیز با خاک یکسان کرد. نویسندگان بعد از جنگ آلمان با ویرانه‌ای روبه رو بودند که نیاز بود  از نو ساخته شود. از این رو ادبیات این زمان را «ادبیات ویرانه» نامیدند. هانریش بل در چنین روزگاری می‌نوشت و تأثیر جنگ بر زندگی مردم و پیامدهای جنگ را که گریبانگیر نسل‌های آینده می‌شد، دستمایه آثارش قرار می‌داد. برای خرید کتاب سیمای زنی در میان جمع همین حالا اقدام کنید

بل «سیمای زنی در میان جمع» را سال ۱۹۷۱ در دوران اوج خلاقیت و پختگی خود نگاشت و یک سال بعد جایزه نوبل به او تعلق گرفت. سیمای زنی در میان جمع، رمانی‌ست سرشار از ظرافت‌های ادبی و روایی، که فارغ از پیچیدگی‌های بی‌مورد بوده و با زبانی روان و شیوا نوشته شده است. کتاب، سرگذشت زنی آلمانی، لنی فایفر را روایت می‌کند که در جنگ شوهرش را از دست داده است. رمان توسط شخصی غایب در روند داستان روایت می‌شود؛ راوی خبرنگاری جستجوگر است که به دنبال گوشه‌های زندگی این زن رفته و با پرسش از دوستان و آشنایان لنی، در صدد است جزئیات زندگی او را به روشنی دریابد. در حقیقت خرده روایت‌های پراکنده و تودرتویی که شاهدان مهیا می‌کنند، اساس شکل‌گیری ساختار روایی کل رمان را تشکیل می‌دهد، تکه‌های پازل کنار هم قرار می‌گیرند و تصویر لنی به عنوان یک قربانی کامل می‌شود .این رمان را می‌توان بارها خواند و هر بار به نکات و ظرایف جدیدی دست یافت. این رمان به همت نشر «آگه» منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

مشخصات کالا
وزن 627 گرم
انتشارات

شابک

9789643290788

قطع / نوع جلد

تعداد صفحات کتاب

557

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب سیمای زنی در میان جمع”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ