محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

مثل ماه شب چهارده اثر هوشنگ مرادی کرمانی

ناموجود
  • قطع : رقعی
  • تعداد صفحات : 72
  • نوع جلد : شومیز
  • نویسنده : هوشنگ مرادي كرماني
  • شابک : 9789647603058
  • مناسب برای : کودک و نوجوان

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

مثل ماه شب چهارده اثر هوشنگ مرادی کرمانی

بی‌تردید خالق اثر«مثل ماه شب چهارده اثر هوشنگ مرادی کرمانی» یکی از شناخته‌شده‌‏ترین چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق «قصه‌های مجید» اولین اتفاق مهم زندگی حرفه‌ای اوست که خاطرات شیرینی را در ذهن مخاطبانش تداعی می‌کند. درخشش مرادی کرمانی در جشنواره‌‏های مختلف و ترجمه‌ی آثار او موفقیتی بزرگ برای ادبیات کودک و نوجوان ایران محسوب می‌‏شوددر پشت جلد «ماه شب چهارده» آمده است«استاد کیفش را باز کرد و کاریکاتورهایی که بچه‌ها کشیده بودند، درآورد. دختر هشت‌ساله‌اش را صدا کرد:ـ بیا نگین، این‌ها را ببین. نگین بابایش را از چشم و نگاه بچه‌ها دید. بابایی که وقتی می‌خندید، دندان‌های دراز و بدریختش بیرون می‌افتاد. بابایی که انگشت توی دماغش کرده بود و داشت موی بلند و کلفتی را می‌کندبابایی که داشت چرت می‌زد. جور مسخره‌ای چرت می‌زد. گردنش شل شده بودبابایی که …» کتاب «ماه شب چهارده» را انتشارات «معین» روانه‌ی بازار نشر کرده است.

داستان مثل ماه شب چهارده نوشته هوشنگ مرادی کرمانی است . این داستان را می توان به نوعی ادامه دهنده خط فکری نوگرایانه نویسنده دانست که در تار و پود داستان های دوره دوم نویسندگی اش تنیده شده است. آنچه داستان های دوره جدید مرادی کرمانی (»مربای شیرین«، »مهمان مامان«، »لبخند انار«) را از دیگر آثار او متمایز می کند، دست زدن به تجربه های متفاوتی است که طی آن فضاها و مضامین متفاوتی خلق شده اند. اولین ویژگی بارز چهار داستان فوق آن است که تمام اتفاقات آن در یک فضای کاملا” شهری و مدرن رخ می دهد و از این رو شخصیت ها، فضاها، گفتگوها و لحن و زبان اثر کاملا” متفاوت با آثار پیشین است. نویسنده، این بار هم طرح داستان را در بستری اجتماعی به پیش می برد و خیلی زود خواننده را در دل شرایط بحرانی طراحی شده فرو می برد.

مشخصات کالا
وزن 95 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9789647603058

نویسنده

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مثل ماه شب چهارده اثر هوشنگ مرادی کرمانی”

شاید این‌ها را هم دوست داشته باشید

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ