محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

خرید کتاب نفرین زمین از جلال آل احمد

موجود

خرید آنلاین کتاب با تخفیف : کتاب نفرین زمین رمانی است از جلال آل احمد که نخستین بار در سال ۱۳۴۶ منتشر شد. این رمان، سرگذشت معلمی است که برای درس دادن به یک روستا می‌رود و در این حین اتفاقات جالبی برای او می‌افتد . برای خرید کتاب نفرین زمین از جلال آل احمد همین حالا اقدام کنید .

تعداد
%3
قیمت:
185000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
179450 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

کتاب نفرین زمین اثر «جلال آل احمد» است. آل احمد را باید یکی از نویسندگان معاصر ایران به حساب آورد که آثاری در زمینه های مختلف خلق کرده است. در توضیحاتی درباره‌‌ی نویسنده‌ی این کتاب آمده است: «جلال آل احمد در دوره ی ادبیات متعهد زندگی می‌کرده و هنر نویسندگی اش، هنری متعهد بوده و این موضوع در کتاب‌هایش آشکار است. مهمترین ویژگی هنر متعهد تلقی ابزار، وسیله و رسانه بودن هنر است، یعنی آنچه اهمیت دارد پیامی است که از طریق این رسانه منتقل می‌شود. برای خرید کتاب نفرین زمین از جلال آل احمد همین حالا اقدام نمایید .

تلقی ابزاری از هنر دارای نتایج چندی است: الف) در این تلقی آنچه ملاک اصلی ارزیابی و نقد اثر هنری می‌شود پیام و محتوایی است که از طریق اثر منتقل می‌شود به عبارتی نقد موضوعی از سایر نقدها اهمیت بیشتری می‌یابد. ب) دومین نتیجه تفکیکی است که بین فرم و محتوای اثر هنری صورت می‌گیرد چرا که هسته و اساس هر اثر هنری درون مایه‌ی آن است و همواره برای تفکیک فرم از محتوا باید مراقب بود که انتقال درون مایه توسط مزاحمت‌های فرمی و گسترش بی‌رویه آن مخدوش نگردد.» این کتاب را نشر «معیار اندیشه» منتشر کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است.    

رمان نفرین زمین یک رمان اجتماعی سیاسی است از زندگی مردم روستایی است که معلم این دِه در طول نُه ماه به‌صورت شبه‌خاطرات روایت می‌کند و در تقابل با وضع موجود نگاشته شده

مشخصات کالا
وزن 483 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

مناسب برای

انتشارات

شابک

9789646617629

نویسنده

تعداد صفحات کتاب

304

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب نفرین زمین از جلال آل احمد”

شاید این‌ها را هم دوست داشته باشید

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ