محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

خرید اینترنتی کتاب کاهن معبد جینجا

ناموجود

خرید اینترنتی کتاب کاهن معبد جینجا اثر وحید یامین پور از جدیدترین آثار این نویسنده خوش قلم است . او در سفر خود به ژاپن به بررسی مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی این کشور توسعه یافته پرداخته است . و از دل مفاهیم مشرق زمین به اوج مدرنیته غربی رسیده است. 

یامین پور در توئیتر خود در رابطه با این کتاب گفته است : این شباهت دلهره آور است ، دلهره آور است چون شباهت خیابان ها ، خانه ها و شهر ها آغاز شباهت انسان هاست .انسان ها به هم شبیه می شوند چون تغییر میکنند . چون پایبندی شان به آنچه آنها را متمایز کرده است از دست میرود.

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

کاهن معبد جینجا اثر وحید یامین پور

کتاب کاهن معبد جینجا از جدیدترین آثار یامین پور ، این خوش قلم است . او در سفر خود به ژاپن به بررسی مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی این کشور توسعه یافته پرداخته است . و از دل مفاهیم مشرق زمین به اوج مدرنیته غربی رسیده است. حقیقتا ژاپن کشور سامورایی ها ، سرزمین عجیبی است . اگر صدها جلد کتاب و هزاران فیلم و سریال هم از آن مملکت ببنیم باز برای فهم تاثیر مدرنیته بر فرهنگ ژاپنی ها کم است. برای خرید اینترنتی کتاب کاهن معبد جینجا همین حالا اقدام کنید .

نویسنده اثر در توئیتر خود در رابطه با این کتاب گفته است : این شباهت دلهره آور است . دلهره آور است چون شباهت خیابان ها ، خانه ها و شهر ها آغاز شباهت انسان هاست .انسان ها به هم شبیه می شوند چون تغییر میکنند . چون پایبندی شان به آنچه آنها را متمایز کرده است از دست میرود.

 

مشخصات کالا
وزن 215 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

تعداد صفحات کتاب

210

شابک

9789643030315

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید اینترنتی کتاب کاهن معبد جینجا”

کالاهای مرتبط

برچسب‌های کالا

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ