محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

دانلود کتاب مردی که میخندد ویکتور هوگو

موجود

“مردی که میخندد”، داستان زندگی جان والجان، یک فرد بیگانه و متمرد در میانه قرن هجدهم در فرانسه است. او به اشتباه به زندان افتاده بود و پس از سال ها فرار کرد و به یک شخصیت مخفی به نام “مردی که میخندد” تبدیل شد. در این شخصیت، او به عنوان یک شکارچی از طبقه بالای فرانسه بازمی گردد و به مبارزه با نابرابری اجتماعی می پردازد. این کتاب، مسائلی مانند نابرابری اجتماعی، خشونت، عشق و عدالت را بررسی می کند. با سبک روایت پویا و شاعرانه‌اش، هوگو خواننده را در ماجراجویی هیجان انگیزی می کشاند.

برای دانلود pdf کتاب مردی که میخندد با قیمت مناسب همین حالا اقدام کنید .

تعداد
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

“مردی که میخندد”، اثری است از ویکتور هوگو که در سال ۱۸۶۲ منتشر شد. این کتاب یک رمان تاریخی است که داستان زندگی و قهرمانی جان والجان را روایت می کند، یک فرد بیگانه و نوعی متمرد در میانه قرن هجدهم در فرانسه.

این کتاب در طول زندگی جان والجان، از دوران کودکی و تحصیلاتش تا زندگی نظامی و سیاسی‌اش را روایت می کند. جان والجان، پسری بی گناه است که به اشتباه به جرمی که نکرده است، به زندان افتاده است. پس از سال ها در زندان، جان والجان، بلاخره فرار می کند و به یک شخصیت مخفی و شناخته نشده به نام “مردی که میخندد” تبدیل می شود. در این شخصیت، او به عنوان یک شکارچی از طبقه بالای فرانسه بازمی گردد و به مبارزه با نابرابری اجتماعی می پردازد.

در این کتاب، هوگو، مسائلی مانند نابرابری اجتماعی، خشونت، عشق و عدالت را بررسی می کند. هوگو، از طریق شخصیت جان والجان، شرایط بدبینانه و سختی هایی را که کودکان و مردم بیشتر آنها در زندگی درگیر هستند را نشان می دهد. با این حال، او همچنین نشان می دهد که با اراده و تلاش، مردم می توانند از زندان و محدودیت های اجتماعی خارج شوند و زندگی بهتری را به دست آورند.

 برای دانلود pdf کتاب مردی که میخندد ویکتور هوگو به صورت مصور که توسط محمد صادق جابری فرد ترجمه شده است همین حالا اقدام نمایید .

مشخصات کالا
تعداد صفحات کتاب

44

مترجم

نویسنده

قطع / نوع جلد

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مردی که میخندد ویکتور هوگو”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ