محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

بهترین انتشارات کتاب تختخوابت را مرتب کن

دسته‌بندی: کتاب و کتاب خوانی
تاریخ: 28 آذر 1400
بازدید: 1,607 نفر
بهترین انتشارات کتاب تختخوابت را مرتب کن

یکی از مواردی که کاربران زیاد در اینترنت به دنبال جواب آن می‌گردند این پرسش است که بهترین انتشارات کتاب تختخوابت را مرتب کن چیست؟ قبل از هرچیز قصد داریم به طور مختصر به این کتاب بپردازیم و نهایتا بهترین انتشارات کتاب تخت خوابت را مرتب کن معرفی کنیم .

معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن

کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ژنرال ویلیام اچ. مک ریون و ترجمه‌ی «حسین گازر» است. نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: «در روز هفدهم ماه می سال ۲۰۱۴، من افتخار این را داشتم. که در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس در آستین سخنرانی کنم. اگرچه خودم هم از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بودم، ولی بعید می‌دانستم یک ژنرال جنگی که زندگی حرفه‌ای خود را در جنگ سپری کرده، خیلی مورد استقبال دانشجویان کالج قرار بگیرد.

اما دیدن آن‌هایی که با اشتیاق برای شنیدن سخنرانی‌ام آمده بودند، مرا بسیار شگفت‌زده کرد. به نظر می‌رسید ده درسی که من در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفتم و اساس صحبت‌هایم را شکل می‌داد، مورد توجه جمعیت بسیاری قرار گرفته است. این درس‌ها و تجربیات ساده را در تمرینات نیروی دریایی کسب کردم و هر ده درس در مقابل چالش‌های زندگی اهمیتی یکسان دارند و این مهم نیست که شما در چه مرحله‌ای از زندگی و دارای چه جایگاهی در جامعه باشید. در سه سال گذشته، بارها و بارها مردم در خیابان جلویم را گرفتند تا داستانشان را برایم تعریف کنند.

بهترین انتشارات کتاب تخت خوابت را مرتب کن چیست ؟

یکی از بهترین انتشاراتی هایی که چاپ این کتاب را برعهده دارد و بهترین ترجمه  کتاب تخت خوابت را مرتب کن نیز هست انتشارات کوله پشتی است . این انتشاراتی که کار خود را بیشتر با کتاب های روانشناسی و انگیزشی شروع کرده است توانسته ظرف مدت کوتاهی سهم خوبی از فروش بازار کتاب در ایران را به خود اختصاص دهد .

سخن آخر 

برای خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن از فروشگاه لیبرو همین حالا اقدام نمایید .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ