محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

خلاصه کتاب چگونه فکر خدارا بخوانیم

دسته‌بندی: معرفی کتاب ها
تاریخ: 2 بهمن 1400
بازدید: 1,446 نفر
خلاصه کتاب چگونه فکر خدارا بخوانیم

در این مقاله قصد داریم به معرفی و خلاصه کتاب چگونه فکر خدارا بخوانیم بپردازیم این اثر را نمی‌توان جزو کتب دینی تلقی کرد بلکه جزو دسته کتاب های انگیزشی می‌باشد . در ادامه مقاله همراه فروشگاه کتاب لیبرو باشید .

بخشی از خلاصه کتاب چگونه فکر خدارا بخوانیم

در بخشی از خلاصه کتاب چگونه فکر خدارا بخوانیم میخوانیم : با وجود انعطاف‌پذیری‌های سیستم عصبی، ما به عادت‌ها و الگو‌های تکراری تمرکز می‌کنیم، چون نسبت به تأثیر و تأثیرهای پیش تکیه می‌کنیم. این امر بیش از هر چیز در مورد باور‌های ما صدق می‌کند. روزی در یکی از خیابان‌های قسمت قدیمی قاهره راه می‌رفتم که ناگهان مردی سر رسید و با گستاخی و تندخویی برای رهگذران سخنرانی کرد. من چون عربی نمی‌دانستم متوجه حرف‌های او نمی‌شدم، اما از روی آزردگی و خشمی که در چهره‌اش نمایان بود معلوم شد که حرف‌های پرخاش‌جویانه او درباره ترس از خداوند است.

در تمام ادیان وقتی فرد مطمئن است که جهان در معرض تهدید و خطر و گناه است، این‌ نوع گرایش‌ها پیش می‌آید. در عین‌ حال در هر دینی وقتی جهان سرشار از نیکی‌ها و مهربانی‌های پرورش دهنده باشد، رگه‌ای از مهر و عشق هم وجود دارد. همه این‌ها نوعی فرا‌فکنی است. من در هیچ ‌کدام از آن‌ها اشکالی نمی‌بینم. ما حق داریم عشق، محبت، همدردی، حقیقت و عدالت را در مراتب متعالی، تحسین و ستایش کنیم، همان ‌طور که حق داریم، از داوری و عذاب الهی بترسیم. اگر شما بپذیرید که جهان به همین صورت است که ما می‌بینیم و تجربه می‌کنیم، کاملا منطقی است که بپذیریم خدا هم همین‌ طور است که ما هستیم.

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ