محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

خرید کتاب تسخیر شدگان

موجود

خرید آنلاین کتاب با تخفیف : جن‌زدگان یا شیاطین یا کتاب تسخیر شدگان رمانی است از داستایوسکی این کتاب یکی از آثار مشهور ادبی جهان به‌شمار می‌رود. شیاطین تمثیل پیامدهای فاجعه آمیز نیهیلیسم سیاسی و اخلاقی است که در دهه ۱۸۶۰ در روسیه رواج داشت. برای خرید کتاب تسخیر شدگان اثر داستایوفسکی هم اکنون اقدام کنید .

تعداد
%3
قیمت:
475000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
460750 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

تسخیرشدگان-جن زدگان اثرفیودور داستایفسکی

کتاب تسخیرشدگان-جن زدگان اثرفیودور داستایفسکی نویسنده مشهور روسی،  با ترجمه‌ی علی‌اصغر خبره‌زاده است.

تسخیرشدگان ماجرای یک توطئه سیاسی در یکی از شهرهای ایالات و معرفی قهرمانان با تعصبی زایدالوصف است.همچون موجوداتی پست و بی‌خیال که از همه خصایص بشری بی‌بهره‌اند.

مسایلی که در تسخیرشدگان-جن زدگان اثرفیودور داستایفسکی مطرح می‌شود، به فرد بستگی ندارد بلکه مقصود، تمام ملت است. قهرمانان کتاب واقعا جن‌زده و تسخیر شده‌اند. برای خرید کتاب تسخیر شدگان همین حالا اقدام کنید

زیرا زندانی یک قدرت مرموزند که آن ها را به ارتکاب اعمالی وادار می‌کند که لیاقت و سزاواری انجام آن را ندارند. شیاطینی نامشخص‌اند که قهرمان واقعی‌اند و انسان‌ها به منزله عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی‌اند که به فرمان آن‌ها به جنب‌وجوش درمی‌آیند.

هیچ یک از کتاب‌های داستایفسکی پیچیده‌تر از این کتاب نیست.زیرا ابهام و آشفتگی، همه قهرمانان را در هم می‌فشرد. این داستان با یک رشته حوادث مرموز که در ظاهر با وقایع دیگر ارتباط ندارد، پایان می‌یابد.

نیچه در مورد داستایوفسکی می گوید: داستایوسکى تنها کسى است که از روانشناسى چیزى به من آموخته است.

داستایوسکى از زمره نوابغى است که از اثرى به اثر دیگر مى‌پردازد و پیش مى‌رود و این پیشرفت مداوم است تا آن هنگام که مرگ ناگهان آن را متوقف مى‌سازد.

هیچ مسأله و مشکلى وجود ندارد که در کتاب‌هاى داستایوسکى مورد بحث قرار نگرفته باشد. رمان‌هاى داستایوسکى در عین‌حال که رمان هستند، انباشته از افکار و اندیشه‌اند. اما هیچ‌گاه مجرد و مطلق نیستند و هم‌چنان رمان مى‌مانند و پرهیجان‌ترین رمان‌هاى ممکن. بنابراین قهرمانان کتاب‌هاى داستایوسکى هیچ‌گاه بشریت را ترک نمى‌کنند و مجرد نمى‌مانند.

قهرمانان اصلى همواره در حال تکوین و تکامل‌اند.اما در عین‌حال هرگز از تاریکى و ابهام بیرون نمى‌آیند. اغلب اتفاق مى‌افتد که داستایوسکى، مهم‌ترین و جسورانه‌ترین اندیشه‌هاى خود را از زبان قهرمانانى که در درجه دوم اهمیت قرار دارند، بر زبان مى‌آورد.

مشخصات کالا
وزن 1150 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9789643513214

تعداد صفحات کتاب

992

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب تسخیر شدگان”

شاید این‌ها را هم دوست داشته باشید

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ