محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

یک مرد یک شب اثر مسعود فروتن

موجود
  • قطع : پالتویی
  • تعداد صفحات : 48
  • نوع جلد :شومیز
  • نویسنده : مسعود فروتن
  • مناسب برای : تمامی سنین
تعداد
%3
قیمت:
7500 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
7275 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

کتاب صوتی یک مرد یک شب نوشته‌ی مجری و کارگردان سینما و تلویزیون مسعود فروتن، به روایت زندگی و خاطرات مردی از گذشته تا امروز می‌پردازد.

این اثر درباره‌ی مردی است که در هنگام خواب دردی وحشتناک به سراغش می‌آید. او که از مردن و مرگ به شدت می‌ترسد، احساس می‌کند هر لحظه به مرگ نزدیک‌تر می‌شود و خاطرات و گذشته‌اش همانند یک فیلم سینمایی از جلوی چشمش عبور می‌کنند و مرور می‌شوند.

مسعود فروتن در کتاب صوتی یک مرد، یک شب، با بیان جزئیات لازم و روایت صمیمی‌اش یک صحرای محشر از خاطرات مردی تنها ساخته است. او داستان را با پرداخت درست شخصیت‌ها و شرح عمیق‌ترین احساسات و افکار آن‌ها و همچنین با بیان دقیق جزئیات صحنه‌ها نوشته است تا شما را از ابتدا تا انتهای کتاب با خود همراه سازد.

مسعود فروتن در سال 1324 در شهر آمل به دنیا آمد، او در سال 1350 از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در رشته‌ی کارگردانی تلویزیون فارغ‌التحصیل شد. او بعد از انقلاب با ورود به دانشکده هنرهای دراماتیک، در رشته کارگردان سینمایی مدرک لیسانس خود را نیز کسب کرد. او بیش از سه دهه در سینما و تلویزیون مشغول به کار بوده است و در کارنامه هنری خود، بیش از 150 تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دارد. از دیگر آثار او عبارت‌اند از: از سر دلتنگی اولین، در کوچه پس کوچه‌‌های کودکی، ناتمام

«شب از نیمه گذشته است، تلفن همراه را خاموش می‌کنم و آن را روی میز کارم می‌گذارم. صدای تلفن ثابت را که روی کابینت آشپزخانه است می‌بندم که اگر کسی از این ساعت به بعد زنگ زد بیدار نشوم، ولی دستگاه پیام‌گیر را روشن می‌گذارم و فردا صبح اگر کسی پیامی گذاشته باشد، آن را خواهم شنید.»

مشخصات کالا
انتشارات

شابک

9786004050272

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یک مرد یک شب اثر مسعود فروتن”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ