محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف

دسته‌بندی: متفرقه
تاریخ: 24 بهمن 1400
بازدید: 1,136 نفر
بهترین سایت های خرید کتاب در ایران

در این مقاله سعی داریم بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف را به شما علاقه‌مندان حوزه کتاب و مطالعه آشنا کنیم . سایت های خرید اینترنتی کتاب در ایران به دسته ها متنوعی تقسیم بندی می‌شوند برخی از آنها تخصصا روی حوزه ای خاص فعالیت می‌کنند برخی دیگر همه حوزه ها را پوشش می‌دهند .

حال تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بهترین سایت های خرید کتاب در ایران را به شما معرفی کنیم .

1.فروشگاه کتاب لیبرو

بهترین فروشگاه کتاب ایران

یکی از بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف فروشگاه کتاب لیبرو است ، لیبرو در زبان اسپانیایی به معنای کتاب است . این فروشگاه کتاب فعالیت خودش را در سال 99 آغاز کرد و توانست ظرف مدت محدودی سهم بسیار خوبی از بازار فروش کتاب را از آن خود کند .

فروشگاه اینترنتی خرید کتاب لیبرو تخصصا در حوزه رمان و تاریخ فعالیت می‌کند ، گرچه عناوین محدودی از روانشناسی و فلسفه و جامعه شناسی دارد اما بیشتر عناوین موجود در لیبرو رمان و تاریخ است .

مزایای ویژه فروشگاه کتاب لیبرو بهترین سایت خرید کتاب در ایران :

  1. هزینه ارسال بسیار مقرون به صرفه و مناسب.
  2. تنوع بسیار بالای رمان و تاریخ
  3. فعالیت تخصصی در حوزه فروش کتاب های رمان و تاریخ
  4. بسته بندی بسیار مناسب و ایمن (از ابتدای فعالیت فروشگاه تا امروز حتی یک مورد خرابی در ارسال وجود نداشته)
  5. طرح خرید کتاب رایگان تا سقف 50 هزار تومان در صورت درج نظرات در زیر محصولات سایت.
  6. تخفیف های دوره ای بالا ویژه مشتریان سابق و اعضا خبرنامه پوش نوتیفیکیشن

هزینه ارسال در این فروشگاه به نسبت سایر رقبا بسیار ارزان تر است و به صورت دائمی تخفیف های خوبی روی همه کتاب ها دارند .

2.فروشگاه شهر کتاب

بهترین سایت های خرید کتاب در ایران

شهر کتاب از قدیمی های فروش کتاب در ایران به شمار می‌رود این فروشگاه بیش از 250 هزار عنوان کتاب را در خود جای داده و تقریبا در همه عناوین مختلف کتاب دارد.

یکی از مهم‌ترین مزایای سایت شهر کتاب آنلاین این است که امکان خرید کتاب به زبان خارجی ، خرید کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌‌های آموزش زبان و همچنین کتاب‌های کنکور و کمک‌درسی را نیز فراهم کرده است. شهرکتاب آنلاین همچنین خدمات فروش محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی، فیلم و تئاتر، وسایل نوشت‌افزار و کمک آموزشی، بازی‌های فکری و دست‌سازه‌های هنری را نیز در سایت خود قرار داده است. بنابرین شهر کتاب نیز جزو یکی از بهترین سایت های خرید کتاب در ایران به شمار می‌رود.

3. سی بوک

بهترین فروشگاه خرید کتاب اینترنتی

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کتاب در ایران فروشگاه اینترنتی 30 بوک است که در سال 93 شروع به کار کرد این فروشگاه نیز همانند شهرکتاب در حوزه های مختلفی کتاب دارد و گاها تخفیف های خوبی روی عناوین کتاب های خود می‌گذارد . این فروشکاه درباره خود می‌گوید :

اواسط سال 1393 بود که چند تا جوان، صمیمی، پرانرژی و لبریز از ایده، به‌عنوان یک دارودسته‌ی تبعیدیِ کرمِکتاب دور هم جمع شدیم تا به رویای معرفی و فرستادن کتاب به دوردست‌ترین کتاب‌خوارهای ایران برسیم. ما نه عینک گرد می‌زنیم، نه سبیل بلند داریم (به جز یک مورد) و نه زیاد اهل کافه رفتنیم.

این سایت بیش از ۱۰۰ هزار عنوان را پوشش و در اختیار خریداران کتاب قرار داده است.۳۰ بوک یکی از سایت‌هایی است که از پشتیبانی تلفنی و آنلاین سریع برای بخش خرید برخوردار است.

سایت ۳۰ بوک امکانی را فراهم کرده است که با معرفی کردن سایت به دوستان خود، اعتبار هدیه دریافت کرده و با استفاده از آن به صورت رایگان کتاب بخرید. در این سایت علاوه بر کتاب، تابلو، شمع، نوشت‌افزار، بازی‌های فکری و لوازم‌التحریر نیز عرضه می‌شود و تمام این کالاها از تخفیف برخوردارند.

اما یکی از معایب این فروشگاه کتاب این است که هزینه ارسال بسیار بالایی از مشتریان دریافت می‌کند که خود این مسئله برای برخی از افراد جای نگرانی دارد

4. ایران کتاب

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کتاب در ایران

ایران کتاب جزو یکی از جدیدترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب و بهترین سایت خرید کتاب در ایران است . این فروشگاه در چند سال اخیر توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. تخفیف های دائمی این فروشگاه به همراه تمرکز بیشتر بر روی عناوین کتاب های رمان نقطه مثبت فعالیت این فروشگاه کتاب است .

یکی از ارزشمند‌ترین ویژگی‌های سایت این است که کتاب‌ ها را براساس مکاتب ادبیشان مانند کلاسیک، اقتباسی، رئالیسم جادویی، گوتیک و سورئالیسم نیز دسته‌بندی کرده است و دسته‌بندی کتاب‌های داستانی این سایت نیز براساس ژانر کتاب‌هاست.

سایت ایران کتاب، ادبیات ملل مختلفی مانند آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، ژاپن، آلمان و کانادا را نیز دسته‌بندی کرده است و دسترسی به این ادبیات برای مخاطبان سایت بسیار آسان است.

5. آدینه بوک

آدینه هم همانند شهرکتاب از قدیمی ترین و بهترین سایت های خرید کتاب در ایران است . آدینه بوک با تمرکز بیشتری بر روی حوزه علوم انسانی و با طرح بندی ساده سایت کار خود را ادامه می‌دهد .

یکی دیگر از بخش‌های جالب این سایت این است که امکان جست‌وجوی پیشرفته کتاب را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای مثال می‌توانید از طریق اطلاعات کلیدی مانند نام مولف، مترجم یا ناشر و حتی تاریخ انتشار، به دنبال کتاب موردنظر خود بگردید. در آدینه بوک از ارسال رایگان کتاب‌ها خبری نیست.

آخر بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف کدام است ؟

فروشگاه لیبرو به عنوان فروشگاهی که به صورت تخصصی در حوزه رمان و تاریخ فعالیت می‌کند میتواند بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف باشد. وقتی به این صحبت ایمان می‌آورید که اولین خرید خود را در لیبرو ثبت کنید .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ