محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

از کجا بفهمیم کتاب سانسور شده ؟

دسته‌بندی: کتاب و کتاب خوانی
تاریخ: 11 آذر 1400
بازدید: 1,144 نفر
از کجا بفهمیم کتاب سانسور شده

برخی از کاربران از ما می‌پرسیدند که از کجا بفهمیم کتاب سانسور شده ؛ واقعیت این است که تشخیص کتاب های سانسور شده اصلا کار ساده ای نیست و اگر کتابی منبع خارجی داشته باشد باید به آن رجوع کرده و آن را مطالعه و نهایتا با نسخه ترجمه شده فارسی آن مقایسه کنید اما اگر کتابی به زبان فارسی نوشته شده و امروز سانسور شده است باید دلیل آن را دریابید ، اگر کتاب ماهیت سیاسی یا مذهبی داشته باشد بهتر است به نسخ اولیه آن کتاب رجوع کرده و آن را مطالعه کنید ، پیدا کردن نسخ اولیه کتاب های سانسور شده هم کار ساده ای نیست به همین دلیل برای خواندن هر کتابی به دنبال این نباشید که آن کتاب سانسور شده است یا خیر ؟ به دنبال یافتن مطلبی جدید و مفید باشید که می توانید از دل همین کتاب سانسور شده بیرون بکشید .

ما در فروشگاه کتاب لیبرو سعی می کنیم کتاب هایی را که ناشران یا مترجمان ادعا می کنند که کمترین حجم سانسور شده‌‌گی را دارند به فروش برسانیم بنابرین برای خرید کتاب سانسور شده می توانید همین جا کلیک کنید .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

mnikan در ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ گفته:

خب من خیلی از کتاب هارو خوندم که به معنای واقعی بعضی جاهاش ‌که به قول معروف سکانس غیر اخلاقی داشته حذف شده اما میخواستم بدونم نسخه زبان اصلی ‌کتاب هم شامل این سانسور هست؟ یا فقط تو ترجمه سانسور شده اگه زبان اصلی سانسور نشده من اونو بخرم

    سیدمحمدجواد تقوی در ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ گفته:

    سلام
    روزتون بخیر
    نه دیگه در نسخه زبان اصلی هیچ سانسوری وجود نداره چون قائدتا مرجع هست و نباید سانسور بشه!

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ