محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

بهترین رمان های خارجی نشر چشمه

دسته‌بندی: معرفی کتاب ها
تاریخ: 13 آذر 1400
بازدید: 859 نفر
رمان های خارجی نشر چشمه

در این مقاله که به کوشش تیم محتوای فروشگاه کتاب لیبرو تدوین شده است سعی داریم به معرفی بهترین رمان های خارجی نشر چشمه بپردازیم . این مقاله تنها بخشی از رمان های خارجی نشر چشمه را به شما عزیزان معرفی می کند .

1.مغازه خودکشی

رمان خارجی نشر چشمه با عنوان مغازه خودکشی داستان این کمدی سیاه که در سال 2006 منتشر شده است مربوط است به شهری که همه از فرط افسردگی قصد خودکشی دارند و مغازه هایی در این شهر وجود دارد که ابزار خودکشی را برای همگان مهیا می‌کند.

2. فروشنده دوره گرد

یکی دیگر از رمان های خارجی نشر چشمه کتاب فروشنده دوره گرد است .فروشنده دوره‌گرد رمانی از پیتر هاندکه نویسنده معروف اتریشی برنده جایزه نوبل ادبیات است.این رمان که در سال 1967 منتشر شد یک رمان جنایی است که با رعایت همه قواعد این ژانر: داستان یک قتل که تمام داستان‌های قتل دیگر را در خود خلاصه کرده است.

3. یادداشت های پیک و یک

رمان دیگر نشر چشمه با عنوان یادداشت های پیک و یک است .شخصیت‌ها در این رمان بسیار زیادند و در ابتدای کتاب معرفی می‌شوند، هرکدام از آنها سودایی در سر دارند و خالق روابطی پیچیده و پی‌درپی می‌شوند تا جهان تازه‌ای را پیش چشم ما بگشایند. برای تهیه این کتاب به لینک زیر مراجعه کنید .

4. سقوط اثر آلبرکامو

یکی دیگر از رمان های خارجی نشر چشمه با عنوان سقوط اثر آلبر کامو نویسنده کتاب بسیار معروف بیگانه است .کامو در رمانی کوتاه و مختصر توانسته است به‌شکل عمیق و با استفاده از ظرافت نوشتاری خود، مفاهیم و معانی زندگی را تفسیر کند. برای تهیه رمان سقوط نشر چشمه همین حالا اقدام کنید.

6. فرار از اردوگاه ۱۴

رمان دیگر جذاب خارجی نشر چشمه با عنوان فرار از اردوگاه 14 است . این کتاب داستان واقعی فرار ادیسه‌وار مردی از کره‌ی شمالی از زندان های این کشور مخوف را روایت می‌کند. روایتگری جذاب این کتاب شما را به اعماق زندگی در کره شمالی می‌برد.

7. نیایش چرنوبیل

یکی دیگر از بهترین رمان های خارجی نشر چشمه ؛ رمان نیایش چرنوبیل است . این کتاب روایتگر فاجعه انفجار نیروگاه هسته ای چرنوبیل است ، نویسنده این اثر برای نگارش آن با بیش از 500 نفر از شاهدان عینی این ماجرا مصاحبه کرده تا آن را بتواند بنویسد.

8.کلکسیونر

یکی دیگر از رمان های خارجی نشر چشمه ؛ رمان کلکسیونر است . فیلم کلکسیونر یک فیلم درام به کارگردانی اریک رومر محصول سال ۱۹۶۷ است که سومین فیلم از مجموعهٔ شش حکایت اخلاقی به‌شمار می‌رود. 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی اجمالی بهترین کتاب های نشر چشمه بپردازیم . کتاب های نشر چشمه به دلیل سختگیری زیاد ناشر آن و استفاده از نویسندگان و مترجمان خبره اغلب از کیفیت خوبی برخوردارند .برای تهیه کتاب های نشر چشمه اینجا کلیک کنید .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ