محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

بهترین کتاب تاریخ ایران بدون سانسور+دانلود pdf

دسته‌بندی: کتاب و کتاب خوانی
تاریخ: 15 آذر 1400
بازدید: 5,623 نفر
بهترین کتاب تاریخ ایران بدون سانسور

همه ما هنگام خرید کتاب تاریخ به این موضوع حساس می‌شویم که آیا این کتاب ؛ مستندات دقیقی دارد ؟ یا دستخوش تغییرات در گذر زمان ، یا حتی سانسور نشده باشد . این مسئله باعث می‌شود تا به بسیاری از کتب تاریخی و مستندات درج شده در آنها اعتماد نکنیم و نهایتا خرید نکنیم .

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کتاب تاریخ ایران بدون سانسور بپردازیم بنابرین تا پایان مقاله همراه با فروشگاه کتاب لیبرو باشید.

کتاب تاریخ ایران مشروطه بدون سانسور

مشروطه ی ایرانی اثر ماشاالله آجودانی

یکی از بهترین کتاب تاریخ ایران بدون سانسور ؛ تاریخ مشروطه نوشته ماشالله آجودانی است . آجودانی در تاریخ مشروطه سعی کرده است به صورت خیلی کامل و بدون از غرض ورزی های سیاسی به بررسی ابعاد مختلف تاریخ مشروطه و نحوه شکل گیری و نهایتا انحلال مشروطه بپردازد . این کتاب جزو یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخی ایران معاصر است که چندین بار به چاپ رسیده و ارزش خواندن را دارد .

جهت دانلود pdf کتاب مشروطه ایرانی اثر ماشالله آجودانی از لینک زیر اقدام نمایید.

تاریخ مشروطه ایرانی بدون سانسور

خرید کتاب تاریخ مشروطه ایران احمد کسروی

یکی دیگر از بهترین کتاب تاریخ ایران بدون سانسور کتاب تاریخ مشروطه ایرانی نوشته احمد کسروی است ، این کتاب نیز جزو مستندات محکم تاریخ مشروطه ایران به حساب می‌آید و نویسنده برای نگارش آن سعی کرده تا بهترین کتاب تاریخ مشروطه را تدوین کند . احمد کسروی نیز همانند ماشالله آجودانی امانت دار خوبی بوده و تاریخ را نه از منظر دیدگان خودش بلکه از منظر واقعیت آن نگارش کرده است.

تاریخ طبری بدون سانسور

فروش کتاب تاریخ طبری بدون سانسور

حقیقتا هر چقدر درباره تاریخ طبری اثر ارزشمند محمد ابن جریر طبری بگوییم کم گفته‌ایم . این کتاب بی تردید بهترین کتاب تاریخ ایران بدون سانسور است . تاریخ طبری در 16 جلد نوشته شده است . این کتاب از ماجرای آدم و حوا بر مبنا مستندات تاریخی نوشته را آغاز کرده و بعد از آن به تاریخ انبیا پرداخته و نهایتا بخش زیادی از کتاب به تاریخ ایران و خصوصا تاریخ ایران بعد از اسلام پرداخته است . بی طرفی نویسنده  و نگارش بدون سانسور آن باعث شده که این کتاب جزو یکی از بهترین مراجع تاریخ ایران بدون سانسور تبدیل شود.

هم اکنون میتوانید pdf تمام 16 جلد کتاب تاریخ طبری را از لینک زیر دانلود کنید.

ایران بین دو انقلاب

ایران بین دوانقلاب اثر یرواند آبراهامیان

کتاب ایران بین دو انقلاب یکی از آثار بسیار ارزشمند و دقیق تاریخ ایران معاصر بدون سانسور است که به قلم آبرهامیان ، تاریخ‌نگار مشهور امریکایی نوشته شده است . این کتاب پرفروش روایتگر تاریخ ایران در میان دو انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی است . خواندن این کتاب بر همه افرادی که علاقه زیادی به تاریخ معاصر ایران دارند واجب است زیرا که این کتاب جزو مراجع بزرگ تاریخ ایران محسوب می‌شود .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

طاهر قرشیخ در ۵ مهر ۱۴۰۲ گفته:

جناب محمد جواد تقوی دوست فرهیخته و فرزانه من و اهل کتاب، اقای پرهام نوشته بودند که استاد یرواند آبراهامیان ایرانی نیست من منظورم از اینکه نوشتم تمام نویسندگان ایرانی هستند شما نبودید جناب پرهام بودند. چون خوب میدانید که استاد آبراهامیان از ارامنه ایرانی تبار هستند و خارجی نیستند! با سپاس از خدمتگزاران فرهنگ و هویت ایرانی!

    سیدمحمدجواد تقوی در ۷ مهر ۱۴۰۲ گفته:

    سلام جناب قرشیخ
    خیلی متشکرم بابت وقتی که گذاشتید و توضیحاتی که دادید، بله درست میفرمایین ، استاد آبرهامیان از ارامنه ایرانی هستند ولی فکر میکنم که خارج از ایران تحصیل کردند و همونجا هم ساکن باشند .

آرین در ۳ فروردین ۱۴۰۲ گفته:

بنام خدا
ممنونم از سایت خوبتون 🌷 چقدر زحمت کشیده جناب تقویی ؛ کامنت های دوستان را با دقت خواندم و نیاز نمی‌بینم نظر خودم را منعکس نمایم ؛ امیدوارم سال نو برای ایرانیان منجمله اون بخش کتاب خوان توام با انتشار کتاب بدونه سانسور در زمینه زمینهای مختلف باشد ‌
یا حق 🌷 ودرود به مردم شریف ایران.‌‌

    سیدمحمدجواد تقوی در ۵ فروردین ۱۴۰۲ گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    سال نو رو هم به شما تبریک عرض میکنم دوست عزیز ، خیلی ممنونم بابت کامنتی که دادین امیدوارم سال جدید برای شما سرشار از دانش و موفقیت و سلامتی باشه.

کتاب باز در ۱۴ دی ۱۴۰۱ گفته:

بسیار زیبا جذاب هستن همه کتابا

طاهر قرشیخ در ۴ مرداد ۱۴۰۱ گفته:

نویسنده هیچیک از کتابهایی که معرفی کرده اید خارجی نیستند و همشون ایرانی هستند!، اقایان اجودانی. جریر تبری. و زنده یاد استاد کسروی!
قابل توجه اقای پرهام! اقای ابراهامیان از ارامنه ایرانی هستند!

    سیدمحمدجواد تقوی در ۵ مرداد ۱۴۰۱ گفته:

    ممنونم جناب قرشیخ بابت اطلاعاتی که دادین.
    البته ما هم نگفتیم نویسنده این کتاب ها خارجی هستند چرا که معمولا خارجی ها اطلاعات دقیقی از وضعیت ایران ندارند. ما صرفا به معرفی کتاب های بدون سانسور تاریخ ایران پرداختیم.

حمید آذر در ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ گفته:

آفرین اقای تقوی

پرهام در ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ گفته:

درسته که نویسنده کتاب ایرانی نبوده ولی از طرفی اطلاعاتی که از ایران جم کرده می‌تونه درست نباشه،مورد بعدی اینکه مترجم کتاب ممکنه کتاب رو سانسور کرده باشه پس در نتیجه توی ایران متاسفانه همه کتاب ها تغییر پیدا میکنن و کسی که واقعا دوست داره از تاریخ کشورش بدونه توی ایران نمی‌تونه از اطلاعات بدون تغییر و سانسور استفاده ولی هر کدوم از این کتاب ها بعضی مطالب از دستشون در رفته که سانسور نشده پس باید تا میتونی کتاب هارو بخونیم و یه جمع بندی خوب واسه خودمون داشته باشیم بدون سانسور.

    سیدمحمدجواد تقوی در ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ گفته:

    ممنونم پرهام جان بابت دیدگاهی که گذاشتی
    با حرف های شما تا حدی موافقم ، بهرحال هر کتابی که به چاپ می رسد از فیلتر ارشاد عبور میکند اما این نکته را فراموش نکنیم که در اغلب اوقات کتاب ها با نظرات اشخاص در ارشاد فیلتر می شوند و همین امر باعث می شود که برخی افراد دیدگاهشون بر این باشه که بخشی از کتاب دست نخورده باقی گذاشته شود و بخش دیگری از کتاب سانسور شود .
    مورد دوم اینکه افرادی که اهل مطالعه کتاب های تاریخی هستند و زیاد این دست کتب را مطالعه میکنند می توانند متوجه خلاء ها و شکاف های یک کتاب خاص شوند ، پس مطالعه زیاد در حوزه تاریخ می تواند کمک زیادی کند که اگر حتی کتاب های سانسور شده هم بدست ما رسیده باشد را بهتر درک کنیم چون قسمت های سانسور شده کتاب ها در برخی منابع ممکن است سانسور نشده باشد.

احسان در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ گفته:

ما کتاب تاریخی که سانسور نشده باشه نداریم ، یا توسط دولت سانسور شده یا توسط نویسنده کتاب بهرحال این موارد که میگید بنظرم اشتباهه اما ممکنه کتاب هایی هم باشن که حجم سانسورشون کم باشه

مرتضی رسولی در ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ گفته:

من واقعا معتقدم بهترین کتاب تاریخ معاصر ایران بدون سانسور کتاب ایران بین دو انقلاب آبرهامیان هست چون نویسنده ایرانی نبوده و از دید ناظر بیرونی داشته به سوژه نگاه میکرده

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ