محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

چگونه کتاب های کمیاب را پیدا کنیم

دسته‌بندی: کتاب و کتاب خوانی
تاریخ: 29 آبان 1400
بازدید: 1,340 نفر
چگونه کتاب های کمیاب را پیدا کنیم

برای بسیاری از ماها اتفاق افتاده است که به دنبال یک کتاب کمیاب گشتیم و نتوانستیم آنرا پیدا کنیم من در این مقاله قصد دارم به شما بگویم چگونه کتاب های کمیاب را پیدا کنیم و آن ها را خرید کنیم .

برای پیدا کردن کتاب های کمیاب بهتر است از موارد زیر کمک بگیرید :

کتاب کمیاب را در اپلیکیشن دیوار پیدا کنید

در بسیاری از مواقع می توانید در اپلیکیشن دیوار آگهی تبلیغاتی بزنید و به سرعت افرادی پیدا می شوند که کتاب های کمیابی که شما به دنبال آن ها می گردید را دارند و اتفاقا قصد فروش آنرا هم دارند . دیوار به دلیل بازدید روزانه بسیار بالا از هر طیف از افراد در آن فعالیت می کند و می توانید به راحتی کتاب کمیاب خود را پیدا کنید .

در حالت دیگر اینکه همین کتاب ها را در این برنامه جستجو کنید ، به احتمال زیاد می توانید به آن برسید .

کتاب کمیاب خود را از سایت کتاب یاب پیدا کنید

موتور جستجو کتاب یاب جزو یکی از بهترین موتور های جستجو مخصوص حوزه کتاب است ، شما با جستجو کتاب خود در این سایت به سادگی ظرف مدت کوتاهی می توانید تمام کتاب های کمیاب و نایاب خود را پیدا کنید ، به این صورت که این سایت در فروشگاه های اینترنتی مختلف به دنبال این کتاب می گردد و هر کجا که آنرا موجود داشته باشد پیدا کرده و به شما نشان می دهد .

کتاب های کمیاب را از بازار های قدیمی کتاب بخرید

برخی از بازار های فروش کتاب در برخی شهر های ایران وجود داره که مخصوص فروش کتاب های دسته دوم ، قدیمی و کمیاب است این بازار ها با جمع آوری کتاب های دسته دوم و کمیاب و نایاب اقدام به فروش آنها به چندبرابر قیمت پشت جلد ان کتاب ها می کنند . گرچه شاید از نظر شما گران بنظر برسد اما پیدا شدن کتابی که کمیاب است بسیار ارزش بالا تری دارد .

به فرض مثال بازار کتاب دهنادی در شیراز مرکز فروش کتاب های کمیاب و نایاب و دسته دوم است که به راحتی با جستجو در اینترنت می توانید شماره تماس برخی مغازه داران آن را بیابید .

فروشگاه کتاب لیبرو با ارائه کتاب های نو و موجود در بازار با ارسال رایگان بالا 300 هزار تومان می تواند به شما عزیزان کتاب خوان کمک کند .

 

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ