محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

کتاب از خواننده چه درخواستی دارد

دسته‌بندی: کتاب و کتاب خوانی
تاریخ: 6 آذر 1400
بازدید: 569 نفر
کتاب از خواننده چه درخواستی دارد

شاید این پرسش که کتاب از خواننده چه درخواستی دارد برای بسیاری از افراد پرسش خنده آوری است اما واقعیت ماجرا این است که اگر کتاب یک موجود زنده بود و می توانست از شما به عنوان خواننده درخواست کند شاید موارد زیر را طلب می کرد . در زیر به این پرسش که کتاب از خواننده چه درخواستی دارد جواب می دهیم پس با فروشگاه کتاب لیبرو تا پایان این مقاله همراه باشید . این موارد را شما می توانید به صورت انشاء در آورده و برای خود بازنویسی کنید

مرا تا انتها مطالعه کنید

اگر کتاب های شما زبان داشتند به احتمال زیاد به شما می گفتند که چرا پس از خریدن آنها ، آنان را تا انتها نمی خوانید و پس از اینکه نهایتا 50 درصد آنرا مطالعه کردید کنارش می گذارید ، خواندن کتاب ها تا انتها به آن ها انگیزه می دهد تا شما را بیشتر و بیشتر هیجان زده کنند پس یکی از جواب هایی که می توان به پرسش کتاب از خواننده چه درخواستی دارد داشت همین موضوع است .

دو تا از ما را دست نگیرید

کتاب ها موجودات حسودی هستند آنها دوست ندارند که چنتا از آن ها را هم زمان با یکدیگر بخوانید ، خواندن چند کتاب متفاوت با یکدیگر ذهن خواننده را مانند دستگاه همزن می کند و فهم آن از هر کتاب را کم می کند پس برای جواب به سوال کتاب از خواننده چه درخواستی دارد می توان گفت دو یا چند کتاب را با یکدیگر نخوانید .

کتاب ارزان نخرید

چرا برای هر چیزی که می خواهید به راحتی پول می دهید اما وقتی به کتاب می رسد حاضر به پرداخت پول برای آن نیستید ؟ یکی از درخواست های جدی کتاب از خواننده این است که آنرا ارزان نخرید ، اصولا انسان وقتی چیزی را ارزان و یا رایگان بدست می آورد به راحتی از دست می دهد و دلش برای آن نمی سوزد پس جواب دیگر به پرسش کتاب از خواننده چه درخواستی دارد این مطلب است . جهت خرید کتاب تاریخ همین جا اقدام کنید .

کتاب ها را هدیه دهید

یکی دیگر از درخواست های کتاب ها از خوانندگان این است که آنان را هدیه دهید . هدیه دادن کتاب هایتان به این معنا نیست که شما آن ها را دوست ندارید بلکه کتاب ها دوست دارند که بیشتر دیده شوند و خوانده شوند ، بنابرین کتاب ها را به راحتی هدیه دهید .

کتابخانه مرتبی داشته باشید

کتابخانه برای کتاب مثل رختخواب برای انسان است ، هر چه رختخواب شما مرتب تر و زیبا تر و راحت تر باشد بیشتر احساس رضایت دارید بنابرین کتاب هایتان را در کتابخانه ای مرتب در کنار هم قرار دهید و از قرار دادن کتاب های بی ربط در کنار یکدیگر پرهیز کنید زیرا کتاب از خواننده همین درخواست را دارد که آنها را مرتب نگه دارید .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ