محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

کتاب نبرد من درباره چیست ؟

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده
تاریخ: 30 آبان 1400
بازدید: 497 نفر
کتاب نبرد من درباره چیست ؟

کتاب نبرد من از جمله کتاب های سانسور شده و ممنوعه است که امروز در آلمان حق چاپ ندارد ، این کتاب که توسط شخص آدولف هیتلر به چاپ رسیده و بیانگر اندیشه های ناسیونال سوسیالیسم است تا سال ها بعد از انتشار حتی در مدارس آلمان تدریس می‌شد . در این مقاله قصد داریم به این نکته بپردازیم که کتاب نبرد من درباره چیست

کتاب نبرد من چگونه نوشته شد ؟

هنگامی که آدولف هیتلر در سال 1924 در زندان لندربرگ اسیر بود این کتاب را به منشی خود دیکته کرد و او نوشت . بعد ها پس از پیروزی حزب ناسیونال سوسیالیسم در آلمان و به قدرت رسیدن نازی ها این کتاب به صورت عمومی به چاپ رسید تا جایی که هم در مدارس به دانش آموزان تدریس می‌شد و هم به زوج های جوان آلمانی هدیه داده می‌شد .

استقبال مردم و حمایت دولت مرکزی آلمان از این کتاب تا حدی بود که تا سال 1943 در آلمان بیش از 10 میلیون نسخه از آن به چاپ رسید .

کتاب نبرد من درباره چیست

این کتاب به رویکرد آدولف هیتلر و حزب نازی ها و همچنین به نقد جدی یهودیان در آلمان پرداخته است مثلا در بخشی از کتاب هیتلر بیان کرده است که مردان یهودی به سوء استفاده جنسی از دختران آلمانی محکوم هستند یا در جایی دیگر معتقد است که منشاء همه فساد های اخلاقی از یهودیان است .

از طرفی هیتلر معتقد است آنچه که امروز به نام دولت مرکزی به ما تحمیل می‌کنند محصول وحشتناک اشتباهات گذشته است که به غیر از سختی برای ما منفعتی نداشته. در عین حال معتقد است که اگر ملتی زیر بار این سختی برود و آن را بپذیرد و به بهانه مدعی می‌شوند که چاره ای جز این ندارند قطعا محکوم به شکست خواهند بود .

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است به این پرداخته شود که کتاب نبرد من درباره چیست و چرا باید آنرا مطالعه کرد . برای خرید کتاب نبرد من بدون سانسور از نشر نگاه روی لینک زیر کلیک کنید .

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ