محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

کتاب های خوب در حوزه بازاریابی در سال ۱۴۰۰

دسته‌بندی: معرفی کتاب ها
تاریخ: 9 تیر 1400
بازدید: 600 نفر
کتاب های حوزه بازاریابی در سال 1400

کتاب های زیاد خوبی در حوزه بازاریابی به چاپ رسیده است اما در این مقاله می خواهیم به چند نمونه از کتاب های خوبی که در سال های 99 تا 1400 به چاپ رسیده است بپردازیم . این دست از کتاب ها برای افرادی که علاقه مند به حوزه بازاریابی و استراتژی کسب و کار ها هستند بسیار مناسب است و حتما توصیه می شود.

معرفی کتاب کارآفرینی کماندویی

در کتاب کار آفرینی کماندویی مفاهیم عمیق و پیچیده با زبانی ساده و کاربردی بیان شده است . ایده مرکزی کتاب به این صورت است که نویسنده معتقد است در دنیا امروز یک فرد کار آفرین باید همانند کماندوی نظامی باشد ، کماندو ها افرادی کارآزموده و ورزیده هستند که می توانند در شرایط سخت عملیات های پیچیده انجام دهند ، آنها بسیار سریع و چابک هستند و به تناسب تغییرات محیطی خودشان را تغییر می دهند و از همه مهم تر شناخت جامعی از محیط پیرامون خود دارند.

بنابرین در این کتاب با اشاره به ویژگی های کماندو ها به این نکته پی می برد که کارآفرینان نیز باید بتوانند در محیط عدم قطعیت همانند کماندو ها رفتار کنند تا به موفقیت دست یابند.

این کتاب به صاحبان کسب و کار ها ، افرادی که تمایل به کارآفرینی دارند و فعالان استارت آپ ها بسیار توصیه می شود . این کتاب نوشته علی خادم الرضا است و در نشر برآیند به چاپ رسیده است.

کتاب کارآفرینی کماندویی

معرفی کتاب برنامه ریزی بازاریابی

کتاب بسیار خوب دیگر در حوزه بازاریابی کتاب برنامه ریزی بازاریابی نوشته اریک داویس و ترجمه سید حسین اورعی و مژگان فلاح یساولی در نشر برآیند می باشد.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است :

در کتاب برنامه ریزی بازاریابی آقای اریک داویس تلاش کرده نشان دهد برنامه ریزی برای بازاریابی کار عجیب ، پیچیده یا نیازمند به یک سازمان بزرگ نیست . شما هم می توانید با توجه به اهمیت این موضوع برای هر کسب و کاری که دارید ، برنامه بازاریابی خاص خود را بنویسید . در واقع این کتاب راهنمای گام به گام است برای اینکه بتوانید هر نوع برنامه بازاریابی را از شرکت های کوچک تا شرکت های بزرگ تهیه و تنظیم کنید.

بدون برنامه هرگز به مقصد نمی رسیم و این کتاب کمک می کند کسب و کار شما با داشتن یک برنامه مرتب ، منظم و البته قابل اجرا به اهداف خود برسد.

معرفی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی

کتاب خوب دیگر نیز مجددا از نشر برآیند و نوشته آقای خادم الرضا است . کتابی بسیار ارزشمند در حوزه بازاریابی و کارآفرینی .

خواندن این کتاب در این زمینه ها می تواند به شما کمک کند

  • محیط امروز کسب و کار را به دقت بشناسید
  • گام های کارآفرینی و کسب و کار را به دقت بررسی کنید
  • ویژگی نام های قدرتمند و بهترین شیوه های خلق آن را شناسایی کنید
  • بر استراتژی های اصلی موفقیت در کسب و کار تسلط یابید
  • برای کسب و کار خود با اجرای استراتژی های بازاریابی تمایز ایجاد کنید
  • از میان ارزش های ده گانه کسب و کار ها بهترینشان را برگزینید و به مشتریانتان انتقال دهید
  • چگونه بازار هدف مناسب را انتخاب کنید
  • از رقابت بی فایده بپرهیزید و اگر مجبور به رقابت شدید با موفقیت از آن بیرون بیایید
  • محصول و خدماتی ارزشمند تولید کنید
  • انواع روش های قیمت گذاری را بشناسید و بهترین شیوه را انتخاب کنید

و …

این کتاب شدیدا به هر فردی که صاحب یک کسب و کار آفلاین یا آنلاین می باشد توصیه می شود . نکات درون این کتاب بسیار تکنیکال و عملیاتی است و به راحتی می توانید در کسب و کار خود این نکات را پیاده سازی کنید.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی

جمع بندی

کتاب های بسیاری در حوزه بازاریابی و بازاریابی دیجیتال و استراتژی کسب و کار ها به چاپ رسیده است اما شما با خواندن این سه جلد کتاب می توانید به آسانی با مبانی حوزه بازاریابی آشنا شوید . یعنی هم می توانید به مباحث نظری این حوزه به نسبت آشنا شوید هم به مباحث تکنیکال و عملیاتی آن .

متاسفانه این کتاب ها در فروشگاه کتاب لیبرو موجود نیستند ولی مابقی کتاب های حوزه بازاریابی را می توانید با خرید اینترنتی کتاب در شیراز از فروشگاه لیبرو تهیه نمایید.

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

احسان محمدی در ۲۲ تیر ۱۴۰۰ گفته:

من کتاب کارآفرینی کماندویی رو خوندم
دو مرتبه هم خوندم
واقعا کتاب خوبیه ، ممنون از شما و نشر برآیند

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ