محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

تسلیم پول و دیگر هیچ اثر جورج اورول

ناموجود
  • قطع:رقعی
  • تعداد صفحات:332
  • نوع جلد:شومیز
  • نویسنده: جورج اورول
  • مترجم:همایون حنیفه بند مقدم
  • شابک:9786009724963
  • مناسب برای:تمامی سنین

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

تسلیم پول ودیگرهیچ اثر جورج اورول

تسلیم پول ودیگرهیچ اثر جورج اورول( ۱۹۵۰-۱۹۰۳) نویسنده توانای انگلیسی با ترجمه همایون حنیفه‌وند مقدم است. اورول این کتاب را در دهه ۱۹۳۰ نوشته است.

کتاب تسلیم پول ودیگرهیچ اثر جورج اورول که اولین بار در سال 1936 به چاپ رسید. این کتاب که جزئیات خودزندگی نامه ای درخشانی را در خود جای داده است.

شرحی تراژیک و در عین حال بذله گویانه از تقلای نویسنده ی کتاب «1984» برای فرار از یک زندگی مادی گرایانه است.

گوردون کامستاک از مورد احترام بودن و پرستش پول توسط قشر متوسط اجتماع متنفر است. او «شغلی خوب» در تبلیغات را رها می کند تا به صورت نیمه وقت در یک کتابفروشی کار کند و زمان بیشتری برای نوشتن به دست آورد.

او اما در عوض مغلوب فقری تحمیل شده از طرف خودش می شود که خلاقیت و روحیه اش را نابود می کند. فقط رزماری، رزماری همیشه وفادار، قدرت این را دارد که تعهد گوردون به سبک زندگی اش را به چالش بکشد.

اورول از طریق شخصیت گوردون کامستاک، از نارضایتی های خود از جامعه پرده برمی دارد.او در این داستان، با بیان داستان زندگی یک جوان سی‌ساله انگلیسی به بررسی وضع مردم انگلستان و به‌ویژه وابستگان قشر متوسط این کشور می‌پردازد.

گوردون کامستاک،قهرمان تسلیم پول ودیگرهیچ اثر جورج اورول، مردی است که دارای ذوق سرشاری در زمینه‌ی ادبیات است. او آرمان‌های ویژه‌ی خود را دارد .

وی می‌کوشد با آن‌چه که دنیای پول می‌خواندش به ستیز برخیزد. گوردون در راستای این هدف بسیاری از وابستگی‌های مادی زندگی خود را از خود می‌راند .و در ژرفنای تهیدستی و بی‌چیزی فرو می‌رود.

در این میان دو شخصیت، «رزماری» که درصدد ازدواج با گوردون می‌باشد.«راولستون» که چپ‌گرایی با ویژگی‌های انگلیسی است.تلاش می‌کنند او را به راهی که به باورشان راه راستین و درست زندگی می‌باشد، بکشانند.

اما گوردون در برابر این فشارها از خود مقاومت نشان می‌دهد و هر بار بیشتر و بیشتر در ورطه‌ی تهیدستی فرو می‌رود. کم‌کم، این تلاش توان‌فرسا او را با فرسودگی و از خود بی‌خود شدن روبرو می‌کند. 

سرانجام گوردون کامستاک در برابر وابستگی‌های مادی ویژه‌ی جامعه‌ی روبه‌زوال سرمایه‌داری تسلیم می‌شود.

 

مشخصات کالا
وزن 360 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

شابک

9786009724963

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تسلیم پول و دیگر هیچ اثر جورج اورول”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ