محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

تمام نور هایی که نمی توانیم ببینیم اثرآنتونی دوئر

موجود
  • قطع:رقعی
  • تعداد صفحات:528
  • نوع جلد:شومیز
  • نویسنده:آنتوني دوئر
  • مترجم:مریم طباطبایی ها
  • شابک:9786007642535
  • مناسب برای: تمامی سنین
تعداد
قیمت:
۲۲۰,۰۰۰ تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم اثرآنتونی دوئر

رمان “تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم اثرآنتونی دوئر” بعد از انتشار خود با نقدهای بسیار مثبتی در رسانه‌های دنیا همراه شده و از سوی بسیاری ستوده شده است.

یک رمان پرفروش فوق العاده بلند پروازانه و زیبا در مورد یک دختر نابینای فرانسوی که در فرانسه‌ی اشغال شده با پسری آلمانی برخورد می‌کند.

در حالی که بزرگترین دغدغه هر دو تلاش برای زنده ماندن در میان ویرانگری‌های جنگ جهانی دوم است.

مهمترین ویژگی نثر دوئر در این اثر پرداخت دقیق و موشکافانه به جزئیات است که آن متن را بسیار جذاب و ملموس کرده است. خواننده این رمان حس می‌کند که انگار نویسنده‌ی آن خود در آن مقطع حضور داشته و وقایع را به چشم دیده است.که می‌تواند این چنین دقیق به توصیف جزئیات آن بپردازد.

ماری-لور با پدر خود در پاریس نزدیک موزه‌ی تاریخ طبیعی زندگی می‌کند،.جایی که او به عنوان استاد کار در آن‌جا کار می‌کند. ماری لور در شش سالگی نابینا می‌شود و پدرش مینیاتور کاملی از محل زندگی آن ها می‌سازد تا او بتواند با لمس‌کردن آن راه رسیدن به خانه را به خاطر بسپارد.

زمانی که او ۲۰ ساله می‌شود، نازی‌ها پاریس را اشغال می‌کنند و پدر و دختر به سنت مالو فرار می‌کنند.جایی که عموی بزرگ و منزوی ماری لور، در خانه‌ا‌ی بزرگ، در کنار دریا زندگی می‌کند. همراه آن‌ها جواهری هست که احتمالا با ارزش‌ترین و خطرناک‌ترین شیئ آن موزه بوده است.
از سوی دیگر، در یکی از شهرهای معدنی آلمان، پسری یتیم به نام “ورنر” همراه خواهر کوچکتر خود زندگی می‌کند. آن‌ها به طور تصادفی یک رادیوی ساده پیدا می‌کنند و ورنر مسحور آن می‌شود.

و همین امر منجر به آن می‌شود که ورنر بکوشد در ساخت و تعمیر این وسیله‌ی جدید و مهم متخصص ‌شود. به همین دلیل او موفق به یافتن جایگاهی خاص در یک آکادمی خشن برای جوانان هیتلری می‌شود و سپس ماموریتی ویژه برای ردیابی نیروهای مقاومت به اوداده می‌شود.

ورنر با بهره‌گیری از هوش و استعداد خود، به موفقیت‌های بزرگی نائل می شود و هر چه بیشتر و بیشتر پایش به منجلاب جنگ کشیده می‌شود .و در نهایت داستان او در سنت مالو فرانسه با ماری لور همسو می شود.

تصویر فوق العاده‌ی جزئیات فیزیکی و استعاره‌های زیبای دوئر خیره کننده است. او زندگی ماری لور و ورنر را به طرز ماهرانه‌ای به تصویر می‌کشد.

دوئر زندگی مردمی را روایت می‌کند که علیرغم تمام مشکلات و نابرابری ها، تلاش می کنند با یکدیگر خوب باشند. کتاب” تمام نوری که نمی توانیم ببینیم” رمانی است باشکوه و عمیق از نویسنده ای که با صرف ۱۰ سال برای نوشتن آن، توانسته است جایزه پولیتزر را از آن خود کند.

مشخصات کالا
وزن 580 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9786007642535

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تمام نور هایی که نمی توانیم ببینیم اثرآنتونی دوئر”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ