محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

تیرهای سقف را بالا بگذارید نجاران اثر جی.دی.سلینجر

ناموجود
  • قطع:رقعی
  • تعداد صفحات:206
  • نوع جلد:شومیز
  • نویسنده:جی.دی.سلینجر
  • مترجم:امید نیک فرجام
  • شابک:9789643114206
  • مناسب برای:تمامی سنین

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

تیرهای سقف رابالابگذارید،نجاران اثر جی.دی.سلینجر

کتاب«تیرهایسقف رابالابگذارید،نجاران اثر جی.دی.سلینجر»(۲۰۱۰-۱۹۱۹) مشهورترین نویسنده آمریکایی است. در این کتاب نیز مانند بسیاری دیگر از آثار سالینجر بخشی از سرگذشت خانواده گلس را روایت می‌کند.

سیمور یکی از مهمترین اعضای خانواده گلس است،‌ که اولین بار در داستان اعجاب‌انگیز«یک روز خوش برای موزماهی»‌ سرو کله‌اش پیدا می‌شود. او در این داستان پس از گفتگو با یک دختر در ساحل فلوریدا و گشتن دنبال موزماهی، با خالی کردن یک گلوله در سر خود به زندگی‌اش پایان می‌دهد.

در این داستان هم سیمور نقش اصلی را بازی می‌کند.او و نامزدش موریل قرار است که جشن ازدواجشان را برگزار کنند اما سیمور با این موضوع مخالفت می‌کند.چون معتقد است توان تحمل این همه خوشبختی را ندارد!

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «حاشیه جنگل همیشه آفتابی است، اما چهره مرد بلندقد مفلوک و رنگ‌پریده است. نه سال پیش که به کورنیش،نیوهمپشر، آمد، صمیمی و پرحرف بود.اما حالا وقتی که با جیپش به شهر می‌آید، فقط برای خریدن غذا یا روزنامه چند کلمه‌ای می‌گوید.

بیگانه‌هایی که سعی می‌کنند با او سرِ صحبت را باز کنند عاقبت مجبور به دادن یادداشت یا نامه‌ای می‌شوند و معمولاً هم جوابی نمی‌گیرند. تنها پای گروه کوچکی از دوستانش به آن خانه بالای تپه رسیده است. چندی پیش که او و خانواده‌اش نبودند، چند تا از همسایه‌ها دیگر طاقت نیاوردند، لباس کار پوشیدند و از آن حصار شش و نیم فوتیِ دور خانه بالا رفتند تا آن‌جا سر و گوشی آب بدهند.

آن‌ها پشت درخت‌های غان خانه یک طبقه و ساده‌ای به رنگ قرمز دیدند .و یک باغچه جمع و جور برای سبزیجات و پنجاه متر دورتر از خانه در کنار نهر یک اتاقک سیمانی با نورگیر سقفی. دراتاقک یک شومینه هست و یک میز دراز که رویش ماشین تحریر و کتاب‌ها و یک فایل قرار گرفته. مرد رنگ پریده معمولاً همان جا می‌نشیند.

گهگاه به سرعت می‌نویسد، و مواقع دیگر ساعت‌ها چوب داخل آتش می‌اندازد و کلی کلمه را روی کاغذ ردیف می‌کند تا کلمه درست را بیابد. این نویسنده جروم دیوید سلینجر است، و تقریبا تمام شخصیت‌های آثارش از خودش واقعی‌تر و پذیرفتنی‌ترند.

مشخصات کالا
وزن 235 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9789643114206

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیرهای سقف را بالا بگذارید نجاران اثر جی.دی.سلینجر”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ