محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

تیمبوکتو اثر پل استر

ناموجود
  • قطع:رقعی
  • تعداد صفحات:208
  • نوع جلد:شومیز
  • نویسنده:پل استر
  • مترجم:شهرزاد لولاچی
  • شابک:9786003532632
  • مناسب برای: تمامی سنین

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

تیمبوکتو اثر پل استر

کتاب تیمبوکتو اثر پل استر است که نخستین بار در سال 1998 به انتشار رسید. سگی به نام آقای بونز، قهرمان این داستان جذاب از استر، همراه و همدم همیشگی مردی بی خانمان از بروکلین به نام ویلی جی. کریسمس است.

ویلی از نظر جسمانی وضعیت خوبی ندارد و همزمان با وخیم تر شدن حالش، به همراه آقای بونز به سوی بالتمیور راه می افتد تا معلم انگلیسی دبیرستانش، و خانه ای جدید برای همدم وفادار خود، پیدا کند.

داستان سفر آن ها توسط آقای بونز روایت می شود .و پل استر از طریق افکار این شخصیت، موفق شده تا یکی از غنی ترین و هیجان انگیزترین داستان ها در ادبیات آمریکا را خلق کند.

کتاب تیمبوکتو، اثری متفاوت و به یاد ماندنی است که از نقطه نظر حیوانات، دنیای انسان ها را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،آدم‌ها بعد از مرگشان به آنجا می‌رفتند. وقتی روح آدم از بدنش جدا می‌شود، جسمش را خاک می‌کنند و روحش به آن دنیا می‌رود.

هفته‌های گذشته ویلی مدام از این موضوع حرف می‌زد و حالا سگ دیگر شک نداشت که سرای باقی وجود دارد. اسمش تیمبوکتو بود و مستر بونز از همه این حرف‌ها این طور دستگیرش شد که تیمبوکتو در صحرایی جایی ، خیلی دورر از نیو‌یورک یا بالتیمور یا لهستان یا هر شهری است که در سفر‌هایشان دیده‌اند.

یک بار ویلی گفت: سراب ارواح است. یک بار دیگر گفت: جایی که دنیا تمام می‌شود تیمبوکتو شروع می‌شود….»

آن چه خواندید قسمتی از کتاب «تیمبوکتو» است .که در پایگاه اطلاع رسانی نشر افق در معرفی این کتاب آمده است. تیمبوکتو داستان زندگی سگی به نام مستر بونز است که از صاحبش.

ویلی که نویسنده ای دوره گرد است می آموزد که دنیایی به نام «تیمبوکتو» وجود دارد؛ جایی که افراد پس از مرگ به ان جا می روند.

کتاب حاضر که یکی از آثار متفاوت «پل استر» است از دریچه ی نگاه یک سگ وقایع رابیان می کند. سگی که پس از مرگ اولین صاحبش یعنی ویلی با انسان های دیگری اشنا می شود.

انسان هایی که تنهایی وجه مشترک آن هاست و مستر بونز وارد دنیای ان ها به عنوان صاحبانش می شود. اما بونز هیچ گاه نمی تواند ویلی را فراموش کند به گونه ای که حتی رویای رفتن به تیمبوکتو و دوباره بودن در کنار صاحب اولش او را ترغیب به خودکشی می کند….

مشخصات کالا
وزن 160 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9786003532632

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیمبوکتو اثر پل استر”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ