محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

جاده ای باریک دردل شمال اثر ریچارد فلناگن

ناموجود
  • قطع:رقعی
  • تعداد صفحات:480
  • نوع جلد:شومیز
  • نوسنده:ریچارد فلناگن
  • مترجم:فرانک سالاری
  • شابک:9789644429163
  • مناسب برای:تمامی سنین

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

جاده ای باریک دردل شمال اثر ریچارد فلناگن

جاده ای باریک دردل شمال اثر ریچارد فلناگن روایت قصه‌ی مردی به نام دوریگو استرالیایی است .که مدت کوتاهی پس از اعزام به جنگ اسیر می‌شود و به اردوگاهی فرستاده می‌شود.

که سربازان ژاپنی و کره‌ای آن را اداره می‌کنند. اسیران این اردوگاه با گرسنگی و محرومیت از وقایع روزمره زندگی وحشتناک و سختی را می‌گذرانند. دوریگو که یک جراح است به فرمانده اردوگاه تبدیل شده و خود را در قبال حال اسیران مسئول می‌داند.

از طرفی او دو سال قبل درگیر عشقی بی‌سرانجام شده و در همین زمان که در اردوگاه است نامه‌ای به دستش می‌رسد که مسیر زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

رمان جاده‌ای باریک در دل شمال نوشته‌ی ریچارد فلانگن اولین بار در سال 2014 منتشر شد و جایزه ادبی «من بوکر» را کسب کرد. این رمان در انگلستان، استرالیا و ایالات‌متحده در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشته .

و بیش از یک میلیون نسخه از آن در 42 کشور به فروش رفته است. همچنین کمپانی فرمنتل استرالیا در سال 2018 اعلام کرد: سریالی تلویزیونی با اقتباس از این رمان در حال ساخت است و قرار دادی بین فلناگن و این کمپانی منعقد شده است.

این داستان درباره مردی است که در طول جنگ جهانی دوم در «خط آهن مرگ» بین تایلند و بورما (میانمار) اسیر می‌شود.عنوان این رمان از کتابی به قلم یک شاعر هایکو به نام «باشو» گرفته شده است.

در این رمان نویسنده به بررسی عواقب جنگ، پشیمانی، تنهایی، رابطه نامشروع و عشق پرداخته است. همچنین، تجربیات مردان در اردوگاه جنگ جهانی دوم در فصل‌های کوتاه شرح داده می‌شود.

فلناگن این داستان را با الهام از خاطرات پدرش به عنوان یک اسیر در اردوگاه کار اجباری خلق کرده است. اگرچه این رمان شامل شخصیت‌های بسیاری است.

اما نویسنده با وجود شخصیت‌های اصلی که در فصل‌های اختصاصی به آن‌ها پرداخته، تمرکز اصلی داستان خود را بر دوریگو ایوانز قرار داده است.

روایت داستان دائما بین زمان حال و آینده جا‌به‌جا می‌شود و تجربیات دوریگو در اردوگاه و درگیری‌هایش به عنوان یک مرد مدرن را بازگو می‌کند.

دوریگو پس از رهایی از اردوگاه بسیار مشهور شده و خاطرات گذشته او موضوع داغ برنامه‌هاست. این کتاب با ترجمه فرانک سالاری از سوی انتشارات البرز منتشر شده است.

مشخصات کالا
وزن 515 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

مناسب برای

شابک

9789644429163

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاده ای باریک دردل شمال اثر ریچارد فلناگن”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ