محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۳ از ۵
(از ۱ نظر)

درباره معنی زندگی

موجود

خرید اینترنتی کتاب : درباره معنی زندگی کتابی با زبان فلسفی از ویل دورانت است که در پاسخ به پرسش فردی از او که قصد خودکشی داشت نوشته شده است .

روزی فردی به ویل دورانت می رسد و از او درباره معنی زندگی سوال می پرسد و می گوید که قصد خودکشی دارد و اگر ویل دورانت پاسخی قانع کننده به او بدهد که زندگی چه معنا و مفهومی دارد او نیز دست از خودکشی برمی کشد .

دورانت در آن لحظه چیزی به خاطر نیاورد و پاسخی سطحی به او داد ولی بعد از آن به فکر فرو رفت . دست به قلم شد و برای 100 تن از مشاهیر ، کارگردانان ، فیلسوفان ، علما دین و حتی زندانیان در سراسر دنیا نامه ای نوشت و در آن نامه از آنها درخواست کرد که برای او بنویسند که از نظر آنها معنای زندگی چیست . 

این کتاب به جمع آوری نکات مهم این افراد پرداخته است و مهم ترین بخش کتاب نتیجه گیری و جمع بندی پایانی ویل دورانت از آن نظرات است. خواندن این کتاب به همه پیشنهاد می شود زیرا محدودیت سنی این کتاب برای تمامی سنین بجز خردسالان و کودکان است.

موجود

تعداد
%3
قیمت:
148000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
143560 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی
مشخصات کالا
وزن 150 گرم
محدودیت سنی

شابک

9786002537324

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

مترجم

نویسنده

Kimia در گفته:

کسایی که میخان معنی درست زندگی کردن و چیز های حقیقی زندگی رو بفهمم این کتابو که یکی از بهترین کتاب های دنیا هست بخونییییین

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ