محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

خرید کتاب دوبلینی ها نشر نیلوفر

ناموجود

فروشگاه اینترنتی خرید کتاب : کتاب دوبلینی‌ ها مجموعه داستان‌های کوتاه از جیمز جویس است که در ۱۹۱۴ میلادی منتشر شد. این مجموعه ۱۵ داستان کوتاه را در بر می‌گیرد و در آن به مسایلی نظیر: تاریخ ایرلند. انسانها، مرگ، عشق، زندگی، ترس و… می‌پردازد. برای خرید کتاب دوبلینی ها نشر نیلوفر همین حالا اقدام کنید .

ناموجود

  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

دوبلینی‌ها مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه جیمز جویس است؛ با داستان «خواهران» آغاز می‌شود و با «مردگان» به پایان می‌رسد. این داستان‌ها در ضمن آن‌که هرکدام روایت خاص خویش را دارند اما در نهایت مجموعه‌ای یگانه را می‌سازند. جویس خود در وصف دوبلینی‌ها، آن را فصلی درباره‌ی تاریخ اخلاقی میهنش دانسته است. داستان‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که می‌توان همراه آن‌ها خط سیر دقیقی از دوران کودکی تا بلوغ را پیش گرفت. داستان‌ها در عین یگانگی و استقلال­شان، بر منطقی چیده شده‌اند که نظمی فراگیر و ساختاری کامل را تشکیل می‌دهند. جویس بر سبکی تصویری می‌نویسد؛ سبکی که در پی آن خواننده از عمل داستانی بیرون می‌آید و به جای آن با سلسله‌ای از تصاویرِ رویدادهای وصف شده در داستان مواجه می‌شود. نوع نگارش جویس به گونه‌ای است که خواننده را در داشتن یا نداشتن احساس، مطابق میل خود خواننده، آزاد می‌گذارد و احساس همزادپنداری و انطباق داستان با خصلت و تجربه‌ی خود را ناممکن می‌کند. داستان‌های این مجموعه اغلب داستان‌های بسیار خشنی هستند، درباره‌ی زندگی طبقه‌ی متوسط دوبلین، آن هم در قالب حماسه‌ای طنزآمیز و سرشار از تضاد. دوبلینی‌ها را هم به صورت تعدادی داستان کوتاه می‌شود دید و هم به صورت رمانی که رویدادهای پیش‌آمده بر شخصیت‌ها در نهایت یک واقعه‌ی اساسی را می‌سازد و آن سرگذشت روح ملتی است که پیوند خود را بر سرچشمه‌ی زندگی معنوی قطع کرده است و توانایی احیای آن را ندارد. برای خرید کتاب دوبلینی ها نشر نیلوفر همین حالا اقدام کنید .

مشخصات کالا
وزن 484 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9789644481024

تعداد صفحات کتاب

443

نویسنده

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب دوبلینی ها نشر نیلوفر”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ