محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

خرید کتاب مدیر مدرسه

موجود

خرید اینترنتی کتاب با تخفیف : یکی از معروف ترین رمان های جلال آل احمد ، کتاب مدیر مدرسه است. راوی داستان که از آموزگاری به تنگ آمده‌است، برای آسودگی خود و داشتن درآمد بیشتر و بی دردسر به مدیری دبستان رو می‌آورد، بی‌آنکه بداند چه دردسرهایی در پی خواهد داشت. برای خرید کتاب مدیر مدرسه همین حالا اقدام کنید .

تعداد
%3
قیمت:
75000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
72750 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

مدیرمدرسه اثر جلال آل احمد

کتاب مدیرمدرسه اثر جلال آل احمد ، (The School Principal)  داستان آموزگاری است که از شغل معلّمی خسته شده است و می‌خواهد برای کسب درآمد بیشتر با رشوه و روش‌های فاسد مدیر مدسه‌ای دیگر شود. او در نهایت مدیر مدرسه‌ای با حدود دویست و پنجاه شاگرد و هفت معلّم و یک ناظم می‌شود. و ناگهان خودش را در میان درگیری‌های این آدم‌ها پیدا می‌کند.

او در بخشی از کتاب می‌گوید: «مزخرفاتی هم خوانده بودم در باب اینکه سن معلم و شاگرد نباید زیاد از هم دور باشد و فاصله‌ی دو نسل در میان و مردان دیروز و فرزندان فردا و از این اباطیل… سرم هم به کار خودم گرم بود. در دفتر را می‌بستم و در گرما‌ی بخاری دولت قلم صدتا یک غاز می‌زدم.» برای خرید کتاب مدیر مدرسه همین حالا اقدام کنید .

جلال آل احمد را بیشتر بشناسید

جلال آل احمد (Jalal Al-e-Ahmad)، نویسنده‌ی کتاب مدیر مدرسه است که در سال 1302 هجری شمسی به دنیا آمد. او یک مترجم و منتقد ادبی بود و در دهه‌ی چهل شمسی، سهم بزرگی در جامعه‌ی روشنفکران ایران داشت. بزرگ‌ترین تلاش آل احمد در نویسندگی، بیدارکردن جامعه‌ی یخ‌زده‌ی دهه‌ی 40 و 50 شمسی بود. او در کتابش به همه‌ی مشکلات اجتماعی و سیاسی جامعه می‌پرداخت.  نویسندگان زیادی از جلال آل احمد تاثیر گرفته‌اند. «نادر ابراهیمی» و «غلامحسین ساعدی» از نویسندگانی بوده‌اند که بیشترین تاثیر را از نوشته‌های او گرفتند.

جلال آل احمد یکی از پرکارترین نویسندگان معاصر ایران است. او آثارش را با تبحر و تسلط بسیار در ژانرهای مختلف ادبی به نگارش درآورده است. آثار جلال آل احمد در چهار دسته تقسیم می‌شوند. داستان، جستار، مستند‌نگاری و ترجمه. «دید و بازدید»، «از رنجی که می‌بریم»، «زن زیادی»، « مدیر مدرسه» و «نون والقلم» از مشهورترین مجموعه داستان‌ و رمانهای او هستند. مجموعه‌ی «غرب‌زدگی» را می‌توان یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌ جستارهای جلال دانست.

برای توضیحات بیشتر درباره نوشته به این لینک مراجعه نمایید.

مشخصات کالا
وزن 120 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9789646651678

نویسنده

تعداد صفحات کتاب

125

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید کتاب مدیر مدرسه”

شاید این‌ها را هم دوست داشته باشید

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ