محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

دانلود pdf هنر عشق ورزیدن اثر اریک فروم

موجود

یکی از آثار بسیار جذاب و خواندنی اریک فروم روانشناس مکتب فرانکفورت به نام هنر عشق ورزیدن ، pdf این اثر با قیمتی مناسب جهت دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

تعداد
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

قبل از هرچیز باید بگوییم که نویسنده این اثر یعنی اریک فروم ، جامعه شناس و روان شناس مکتب فرانکفورت است و این مکتب انتقادی اساسا به مدرنیسم و تمام المان های مربوط به آن نقد های جدی وارد کرده است به همین دلیل اریک فروم در کتاب هنر عشق ورزیدن از 2 جهت نقد عشق را در دنیای کنونی میکند. 

  1. عشق های فانتزی و هالیوودی : او بر این باور است که هالیوود و سریال های آن باعث شده اند افراد نگاهی فانتزی و غیرواقعی به مسئله عشق داشته باشند از این سبب هرگاه به این عشق دست نیابند نمی توانند به آرامش و سکون روحی برسند. پس بشر مدرن به همین دلیل که نمی تواند آرامش ناشی از عشق واقعی را تجربه کند همیشه درگیر اضطراب است.
  2. عشق های سنتی : او بر سنت های دینی و کهن نیز نقد هایی وارد کرده است به آن گزاره هایی که گفته می شد عشق بعد از زیر یک سقف رفتن شکل میگیرد یا عشق و علاقه موهبتی است که از جانب خداوند در دل بشر میفتد و بعد از عقد و تعهد بین دو فرد برقرار می شود و قبل از آن نباید به فکر عشق و عاشقی بود.

شاید تا اینجا متوجه نگاه متفاوت و جالب اریک فروم به مسئله عشق شده باشید ، نگاهی که در کتابی به نسبت فلسفی ولی ساده بیان شده است.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود pdf هنر عشق ورزیدن اثر اریک فروم”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ