محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

شناخت درمانی و مشکلات روانی آرون تی بک

موجود

نگارنده در این کتاب اصول اولیه و روش‌های شناخت درمانی و مشکلات روانی را تشریح کرده است .تاکید نگارنده در کتاب عمدتا بر روش‌های درمان و فائق آمدن بر اختلالات عاطفی است .وی بر این باور است” :انسانی که با اختلالات عاطفی روبروست، قربانی نیروهای پنهانی است که بر آنها هیچ گونه تسلطی ندارد .”

تعداد
%3
قیمت:
85000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
82450 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

نگارنده در این کتاب اصول اولیه و روش‌های شناخت درمانی و مشکلات روانی را تشریح کرده است .تاکید نگارنده در کتاب عمدتا بر روش‌های درمان و فائق آمدن بر اختلالات عاطفی است .وی بر این باور است” :انسانی که با اختلالات عاطفی روبروست، قربانی نیروهای پنهانی است که بر آنها هیچ گونه تسلطی ندارد .”نگارنده در این کتاب با مروری بر “نظریه جسمی‌نگر”، “مکتب تحلیل روانی “و “نظریه رفتار درمانی “روش جدیدی را برای مقابله با اختلالات عاطفی عرضه می‌کند که مبانی فلسفی آن به هزاران سال پیش و به دوران رواقیون باز می‌گردد” .

اعتقاد آنان (رواقیون) بر این بود که برداشت‌های انسان از حادثه، و نه خود حادثه، علت اختلالات عاطفی اوست .این روش جدید که به شناخت درمانی موسوم است، گرفتاری‌های هر شخص را ناشی از خطاهای شناختی می‌داند و معتقد است که برداشت‌های اشتباه هر شخص، ناشی از درک اشتباه او در زمان ایجاد شناخت است .بدون توجه به مبدا ناراحتی، می‌توان به سهولت نسخه‌ای برای درمان نوشت .

بیمار به کمک درمان‌گر، با شناسایی خطاهای فکری جای آنها را با برداشت‌های واقع‌بینانه‌تر عوض می‌کند .” عناوین مطالب کتاب عبارت‌اند از” :عقل سلیم”، “ارتباطات درونی”، “معنا و احساسات”، “مضمون شناختی اختلالات عاطفی”و “افسردگی”، “اضطراب”، “هراس‌های روانی و وسواس‌ها”، “اختلالات روان تنی و حملات عصبی”و “اصول شناخت درمانی”، “روش‌های شناخت درمانی”، “شناخت افسردگی “و “جایگاه شناخت درمانی در ارزیابی روش‌های روان درمانی .”

مشخصات کالا
وزن 370 گرم
شابک

9786003401921

قطع / نوع جلد

تعداد صفحات کتاب

312

انتشارات

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شناخت درمانی و مشکلات روانی آرون تی بک”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ