محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

معلم پیانو اثر چیستا یثربی

موجود
  • قطع : رقعی
  • تعداد صفحات : 112
  • نوع جلد :شومیز
  • نویسنده : چيستا يثربي
  • شابک : 9786008211174
  • مناسب برای : بزرگسال
تعداد
%3
قیمت:
90000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
87300 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی

معلم پیانو اثر چیستا یثربی

معلم پیانو اثر چیستا یثربی ، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است. این داستان به دغدغه‌ها و نیازهای دختران و پسران جوان در جامعه امروز می‌پردازد و بر نگرانی‌های خانواده درباره‌ی زندگی فرزندان جوان‌شان تاکید می‌کند. در بخشی از داستان می‌خوانیم: «گفت: لطفا برید اون‌ورتر. لبه‌ی صندلی نشستم. نشست. لحظه‌ای مکث. انگار نفس می‌گرفت و بعد شروع به نواختن کرد. نرم و آرام. مثل این‌که کلیدهای پیانو را نوازش می‌کرد و من با موسیقی، چهره‌ی کیمیا را می‌دیدم.

حس می‌کردم این دست‌ها روی صورت معصوم دختر من نواخته می‌شوند. دختری که شیرش داده بودم، اولین لبخندش را دیده بودم، اولین بوسه‌اش مال من بود، گریه‌هایش روی شانه‌ی من بود. موسیقی بی‌نظیر بود. مرا می‌برد بالا و بالاتر… آن را شنیده بودم. کیمیا در بچگی سوار اسبی در پاساژ نزدیک خانه می‌شد که این آهنگ را به شکل عروسکی پخش می‌کرد. اما این موسیقی بود. گرم و آرامش‌بخش. انگار روحت را از پنجره بیرون می‌برد و پسرک… انگار دیگر در اتاق نبود. انگار روحش را به برگ‌ها، درختان و حتی طوفان پشت پنجره بخشیده بود. مطمئن بودم در آن حال اگر سیلی هم بخورد، نمی‌فهمد. موسیقی تمام شد.

بی‌اختیار دست زدم. نمی‌دانم چرا. شاید چون آن موسیقی، معصومیت و زیبایی کیمیا را در کودکی به یادم آورده بود. دختر زیبای من… که نه شبیه من بود نه پدرش. گفت: فور الیز. گفتم: بله. گفت: بتهوون برای یکی از دخترایی که دوست داشته سروده. “الیز”… یکی از شاهکارای جهانه. گفتم: الیز… و در دلم گفتم: کیمیا… کیمیام شاهکار منه… بوی جنگل‌های سوخته. برق نقره‌ی روی سینه‌اش و آن دو ساعت با دو وقت مختلف اذیتم می‌کرد.» برای بسیاری از علاقه‌مندان و صاحبنظران رشته‌ی تئاتر، چیستا یثربی (۱۳۴۷) شناخته شده است. او بیش از ۲۶ نمایش‌نامه نوشته و نمایش‌هایی چون «جمعه دم غروب»، «چنگیزخان»،«اتاق تاریک»،«کارناوال با لباس خانه»،«حیاط خلوت»، «مهمان سرزمین خواب»، «زنی که تابستان گذشته رسید»، «سرخ سوزان»، «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» و «زنی برای همیشه» را کارگردانی کرده است.

بخشی از زندگینامه نویسنده اثر را میتوانید از این لینک بخوانید

مشخصات کالا
وزن 110 گرم
محدودیت سنی

قطع / نوع جلد

انتشارات

مناسب برای

شابک

9786008211174

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معلم پیانو اثر چیستا یثربی”

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ