محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید
۵ از ۵
(از ۲ نظر)

کتاب پاداش نشر ترجمان

موجود

خرید اینترنتی کتاب : عموماً تصور می‌شود که انگیزه تحت تأثیر پاداش‌های ملموس و بیرونی است. «فلان کار رو بکن، در مقابلش فلان چیز رو بگیر.» اما حکایتِ انگیزه حکایتی بسیار ظریف‌تر، پیچیده‌تر و مسحور‌کننده‌تر از فرض‌های سادۀ ماست. انگیزه جنگلی است پر از درختان‌درهم‌تنیده،‌ رودخانه‌های کشف‌نشده، حشره‌های خطرناک، گیاهان عجیب‌وغریب و پرنده‌های رنگارنگ. این جنگل پر از چیزهایی است که فکر می‌کنیم خیلی اهمیت دارند اما در حقیقت اهمیت زیادی ندارند، و مهم‌تر از آن، پر از جزئیات غیرمعمولِ بسیار مهمی که یا به طور کامل نادیده‌شان می‌گیریم یا فکر می‌کنیم اهمیت چندانی ندارند. کتاب پیش رو کاوشی دربارۀ دنیای پیچیدۀ انگیزه و نقش آن در کار و زندگی روزمره‌مان است. برای خرید کتاب پاداش نشر ترجمان همین حالا اقدام کنید .

تعداد
%3
قیمت:
44000 تومان
تخفیف:
%3
قیمت:
42680 تومان
  • ارسال سریع کالا
  • پشتیبانی کامل
  • پرداخت اینترنتی
مشخصات کالا
شابک

9786008091226

قطع / نوع جلد

تعداد صفحات کتاب

120

انتشارات

سارا احدی در گفته:

هر کتابی از دن آریلی خوندم خوب بوده ، واقعا صد شرف داره به کتابای زرد روانشناسی که بدرد نمیخورن .
دیگه فکر کنم پاداش بهترین کتابش باشه

جواد در گفته:

من کتاب پاداش رو خوندم ، خیلی کم حجم و عالیه یادمه این کتاب رو آقا مجتبی شکوری تو کتابباز معرفی کرده بودن که باعث شد بخرم و بخونم !
واقعا پیشنهاد میدم بخونید

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مرتبط

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ