محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه خرید کتاب لیبرو| وارد شوید| ثبت نام کنید

پرفروش ترین کتاب های ایران در سال ۱۴۰۰

دسته‌بندی: معرفی کتاب ها
تاریخ: 5 تیر 1400
بازدید: 1,660 نفر
پرفروش ترین کتاب های سال 1400

اهالی کتاب و کتاب خوانی خوب می دانند که معمولا پرفروش ترین کتاب های ایران و جهان می تواند کتاب های خوبی برای خواندن باشد . در اینجا به چند کتاب پرفروش و صد البته با ارزش اشاره می کنیم تا شما نیز بتوانید از آن استفاده کنید.

آیشمن در اورشلیم

کتاب آیشمن در اورشلیم نوشته هانا آرنت نویسنده و متفکر معروف آلمانی با ترجمه خانم زهرا شمس می باشد .

آیشمن در اورشلیم به موضوع ” شر” به پرداخته است در این کتاب هانا آرنت فردی یهودی را به نام آدولف آیشمن روایت می کند که پس از به قدرت رسیدن آدولف هیتلر از آلمان گریخت و بعد ها مورد محاکمه قرار گرفت.

کتاب آیشمن در اورشلیم پس از 60 سال در ایران توسط نشر برج به صورت قانونی ترجمه و به چاپ رسیده است.

برای خرید کتاب آیشمن در اورشلیم می توانید به وب سایت لیبرو مراجعه کنید.

خرید کتاب آیشمن در اورشلیم

درباره معنی زندگی

کتاب درباره معنی زندگی نوشته ویل دورانت ، متفکر و تاریخ نگار معروف آمریکایی است ، کتابی با حجم بسیار کم اما محتوا غنی و ارزشمند.

داستان کتاب از آنجایی شروع می شود که روزی ویل دورانت در حال استراحت بود و فردی به آن مراجعه می کند و می گوید که قصد خودکشی دارد و از ویل دورانت می خواهد تا برایش توضیح دهد که معنا زندگی چیست ؟ او نیز در لحظه جوابی به او می دهد و آن فرد هم می رود.

فردا آن روز که ویل دورانت شدیدا به فکر فرو رفته بود تصمیم گرفت نامه ای با این عنوان که “معنا زندگی چیست؟ ” بنویسد و به افراد مختلف در سرتاسر جهان ارسال کند ، از متفکر و فیلسوف و هنرمند و کارگردان بگیرید تا عالم دینی و راهبان مسیحی و رهبران بزرگ دنیا و حتی خلافکاران زندانی.

کتاب حاصل نظرات افراد به علاوه تحلیل شخصی دورانت می باشد. تحلیلی که بسیار با ارزش است و برای کسانی که به دنبال کتاب فلسفی سبکی هستند بسیار مناسب است.

برای خرید کتاب درباره معنی زندگی می توانید به فروشگاه کتاب لیبرو مراجعه کنید.

کتاب درباره معنی زندگی

کاهن معبد جینجا

کتاب پرفروش دیگر سال 1400 کتاب کاهن معبد جینجا اثر وحید یامین پور نویسنده و مجری معروف کشور است . این کتاب که حاصل سفر او به ژاپن است با دیدی دقیق و موشکافانه و ادبیاتی بسیار شیرین و فصیح به نقد و بررسی کشور چشم بادمی های فعال پرداخته است.

همه ما ژاپن را به کشوری فعال و بی عیب و نقص می شناسیم اما از جوانب منفی داستان و مضمحل شدن فرهنگ این کشور در مدرنیته آمریکایی غافلیم ولی یامین پور به درستی همه جوانب منفی این کشور پیشرفته را در عین حالی که جوانب مثبت را دیده مورد بررسی قرار داده است.

برای خرید کتاب کاهن معبد جینجا می توانید به فروشگاه خرید کتاب لیبرو مراجعه کنید.

کتاب کاهن معبد جینجا

هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن به خاطر نویسنده بسیار خوب رولف دوبلی و مترجم معروف آن عادل فردوسی پور نیز جزو پرفروش ترین کتاب های ایران در سال 1400 می باشد. این کتاب درباره خطاهای رایج ذهنی است که در بعضی مواقع موجب می شود ما تصمیم های غلطی بگیریم . نویسنده کتاب خوانندگان را با این پرسش که ” آیا همیشه تصمیمات درستی می گیریم؟ ” مواجه می کند . تصمیمات ما همیشه تابع ذهن ماست و ذهن ما هم همیشه درگیر انواع خطاهای شناختی است.

خواندن این کتاب شدیدا می تواند به رشد فردی شما کمک کند.

برای خرید کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی می توانید به فروشگاه خرید کتاب لیبرو مراجعه نمایید.

هنرشفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

جمع بندی

شاید عناوین پرفروش ترین کتاب های ایران در سال 1400 بیشتر از این تعداد کتاب باشد اما ما در اینجا تنها کتاب هایی را معرفی میکنیم که ارزش خواندن دارند و اگر وقتی از شما می گیرند ، ارزشی بالاتر از آنرا به شما هدیه می دهند. برای خرید کتاب در شیراز و سایر شهر های ایران می توانید از فروشگاه کتاب لیبرو استفاده کنید زیرا هم تخفیف داریم هم ارسال رایگان به سراسر ایران.

برچسب‌ها:

سیدمحمدجواد تقوی

زندگی بدون فهم برای انسان بیشتر شباهت به بردگی و اسارت دارد . ما هویتمان را از دانسته هایمان میگیریم

دیدگاه‌ها

سارا رضوی در ۵ تیر ۱۴۰۰ گفته:

خیلی مقالتون عالی بود
هم زبان ساده و راحتی داشت
هم کتابای خوبی معرفی کردین
من خودم هنر شفاف اندیشیدن رو خونده بودم واقعا عالی بود اونا دیگه رو نخوندم ولی حتما خوبن

    سیدمحمدجواد تقوی در ۵ تیر ۱۴۰۰ گفته:

    خیلی ممنون بابت نظرتون
    بله هنر شفاف اندیشیدن هم کتاب خیلی خوبیه هم بسیار پرفروشه

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه کتاب لیبرو می تواند یک تجربه خوب و لذت بخش باشد . جهـت خرید اینترنتی کتاب رمان ، تاریخ ، فلسفه ، روانشناسی و ... می توانید همین حالا اقدام نمایید.ما معتقدیم تنها کتاب نمی فروشیم بلکه انگیزه و امید را هم به شما می فروشیم.

لینک های مهم : کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم لیبرو می باشد Copyright © 2021 librooo.com طراحی شده توسط تیم سرچیتو و سئو و طراحی سایت در شیراز

فروشگاه لیبرو یکی کتابفروشی آنلاین شیراز است که برای ساکنین شهر شیراز خدمات سریع تری ارائه میدهد.

لینک های مفید : شعر حافظ